گاهی اوقات حجم اخبار منفی و ناامیدکننده در رسانه‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی آنقدر زیاد می‌شود که دیگر جایی برای دیده شدن خبرهای امیدبخش باقی نمی‌ماند. این درحالی‌است که خبرهای مثبت و امیدوارکننده در کشور کم نیست و تنها کافی است با نگاه دقیق‌تری اخبار روز را بخوانیم.

بریکس

به گزارش همشهری آنلاین، از مزایای حضور روزهای آینده سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در اجلاس سران بریکس در ژوهانسبورگ آفریقای‌جنوبی گرفته تا گام‌های محکم نیروی‌زمینی ارتش درمسیر خودکفایی در حوزه دفاع زمینی و مصوبه جدید مجلس باهدف جلوگیری از دور زدن قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار، ازجمله خبرهای امیدبخش امروز است.

«بریکس» چه سودی برای ایران دارد؟

سفر روز چهارشنبه سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، به ژوهانسبورگ آفریقای‌جنوبی به‌منظور شرکت در اجلاس سران گروه همکاری «بریکس» در شرایطی است که با عضویت جمهوری‌اسلامی دراین گروه، ایران به شاهراه اقتصادی - ترانزیتی جهان تبدیل خواهد شد که نخستین قدم تحقق این راهبرد، تکمیل کریدور روسیه – ایران – هند است.

خودکفایی در چرخه دفاع زمینی

کیومرث حیدری، فرمانده نیروی‌زمینی ارتش، که بادعوت همتای روس خود به مسکو سفر کرده، در بازدید از نمایشگاه نظامی روسیه، از خودکفایی۲۳رسته این‌نیرو در راستای تامین نیازمندی‌ها خبرداد. وی به این نکته هم اشاره‌کرد که ایران در چرخه دفاع‌زمینی، نیازمند هیچ کشوری نیست.

راه دور زدن قانون بسته می‌شود

نمایندگان مجلس در نشست‌علنی امروز بهارستان، در جریان رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید، اسامی دستگاه‌های مشمول قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار را مشخص کردند. به‌گفته نمایندگان با این مصوبه، «راه‌های در رو» از قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار بسته خواهد شد.

کد خبر 782007

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha