فصل گذشته برای یکی از بازیکنان مهم استقلال به بدترین شکل ممکن تمام شد.

حسینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، استقلال در این هفته‌ها به‌قدری ماجرا داشت که حال و احوال کاپیتان اول این تیم به کلی فراموش شود. حسین حسینی فصل گذشته را به بدترین شکل ممکن به پایان رساند.

او به‌طور کلی عملکرد ضعیفی در دربی‌ها دارد و از قضا سرنوشت ۲جام فصل گذشته هم در عبور از دربی‌ها مشخص شد. گلر آبی‌ها نه در دربی برگشت لیگ توانست جلوی شکست خوردن تیمش را بگیرد و نه در دربی فینال جام‌حذفی. در این دومی، گل دریافتی او از امید عالیشاه در وقت‌های اضافی، فشار انتقادات را روی این دروازه‌بان دوچندان کرد؛ گلری که شاید می‌توانست روی آن توپ عملکرد بهتری داشته باشد و بازی را به ضربات پنالتی بکشاند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

در فضایی چنین پر از خشم، حسینی استوری خداحافظی از استقلال گذاشت و به‌نظر می‌رسید کارش در این تیم به پایان رسیده باشد اما نهایتا ناتوانی باشگاه در جذب گلر مدعی و سرشناس، منجر به حفظ این سنگربان شد.

با این اوصاف، شروع فصل جدید برای حسینی جنبه «حیثیتی» پیدا کرده بود و البته که او فعلا توانسته این دوران کلیدی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

حسینی در بازی با نفت آبادان یک کلین‌شیت نسبتا آسان داشت، در برابر ملوان اما برای گل نخوردن حسابی درخشید و ازجمله ضربه پنالتی تیم حریف در دقایق ابتدایی را مهار کرد. چه بسا اگر آن توپ در آن شرایط به گل تبدیل می‌شد، استقلال در مخمصه بدی می‌افتاد اما درخشش حسینی ورق را برگرداند.

جالب اینجاست که حسینی بعد از بیش از ۲سال موفق به مهار پنالتی می‌شد. او آخرین بار در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی ۲فصل پیش و در بازی با پرسپولیس توانسته بود پنالتی مهدی عبدی را بگیرد اما با مهار این هفته، نفسی به راحتی کشید و خودش را در موقعیت بهتری نگه‌داشت. حسینی منتظر هفته پنجم و درخشش برابر پرسپولیس است؛ جایی شاید برای جبران مافات.

کد خبر 781739
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    3 9
    حسینی دروازه بانی بگیر ونگیر داره زیاد روش نمیشه حساب کرد مخصوصآ تو بازیهای حساس بدون اعتماد بنفس وترس بازی می کند در همین بازی با سپاهان ویا پرسپولیس زرت و زرت گل می‌خورد پس پاشنه آشیل تیم است ردش کنید
  • استقلال تاج سر همه GB ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 7
    حسینی باید یک رقیب قدر داشته باشد در غیر این صورت تمایل وبی خیال میشود
  • علی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    4 4
    پنالتی خوبی گرفت ولی چند بار هم خروجهای اشتباه داشت و شانس آورد که گل نخورد دروازبان استقلال باید اینقدر نامطمئن خروج کنه
  • میثم IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    3 0
    خطیر ...