شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مقرر شد به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش بار ترافیکی هنگام دریافت سوخت‌، اعمال محدودیت به طور موقت در ۱۵ جایگاه شهر تهران برداشته شود.

شلوغی پمپ بنزین ها

به گزارش همشهری آنلاین، پیرو حضور میدانی معاون اول رئیس جمهوری در جایگاه‌های عرضه سوخت تهران و دستور وی مبنی بر رفع محدودیت سوخت‌گیری در جایگاه‌های پرتردد، در ۱۵ جایگاه عرضه سوخت تهران، محدودیت سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی و آزاد برداشته شد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تشریح این اقدام، اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است: "بدین وسیله به اطلاع عموم هموطنان ساکن شهر تهران می‌رساند در پی بازدید سرزده معاون اول محترم ریاست‌جمهوری از سامانه دیسپچینگ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مقرر شد به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش بار ترافیکی هنگام دریافت سوخت‌، اعمال محدودیت به طور موقت در ۱۵ جایگاه شهر تهران برداشته شود.

در روزهای اخیر، به‌دنبال ایجاد برخی شایعات در فضای مجازی و از سوی برخی رسانه‌های معاند، شایعه تغییر در نحوه سهمیه‌بندی و قیمت بنزین مطرح شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر نفت برای چندمین بار تاکید کردند که قیمت و سهمیه‌بندی بنزین تغییری نمی‌کند.

از سوی دیگر، اجرای مصوبه مجلس در خصوص استفاده از کارت‌های شخصی سوخت و تکلیف به وزارت نفت بدون استفاده از سیاست‌های قیمتی، تغییر در میزان دریافت سوخت با کارت‌های جایگاهداران را به‌دنبال داشت که این موضوع نیز یکی از دلایل ترافیک بیشتر در برخی جایگاه‌های سوخت در تهران شد.

گفتنی است برخی رسانه‌ها از سخنان معاون اول رئیس‌جمهوری در بازدید سرزده از دیسپچینگ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفت ایران به اشتباه برداشت کرده بودند که رفع محدودیت در همه جایگاهای کشور اعمال خواهد شد. این درحالی است که منظور ١٥ جایگاه پرازدحام تهران بوده است."

کد خبر 781316

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • خالقی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    27 0
    چرا همه کارای مسئولان ما دوباره کاریه تا کی بی برنامگی
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    28 0
    یک تصمیم غلط براثر سنگینی شام شب قبل گرفتین حالا حتی قاطعیت ندارید بطور کامل اصلاحش کنید قطره چکانی لغوش میکنید
  • رضا IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    18 0
    ... ... ... ... ... تا نباشد چیزکی مردم نگویند ... ... ...
  • فقط خدا IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    18 0
    چرافقط تهران؟مگه بقیه استانها جز ایران نیستن؟چراهرچی هست فقط برای تهرانیهاست....!!!
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    20 0
    موندی توی ... ...
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    13 0
    شلوغی پمپ بنزین ها بخاطر کمبود کارت سوخت جایگاه هاست، اگر کارت سوخت جایگاه ها را بیشتر کنید و یا سهمیه آزاد کارت سوخت شخصی خودرو ها را بیشتر کنید وضع به روال عادی بر میگردد، در غیر این صورت شلوغی پمپ های بنزین ادامه خواهد داشت....
  • احمد US ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    6 4
    اقیان محترم تا بنزین به کشورهای همسایه به لیتری ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد باید انتظار صفهای ۱۰ کیلو متری رو هم داشته باشیم ...وسلام...
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    12 1
    شغل شرافتمندانه برای مردم ایجاد کنید تا این وضعیت رفع بشود چندین سال است که مردم سیستان و بلوچستان و هرمزگان با همین مشکلات دست و پنجه نرم می کنند برای ۲۰لیتر بنزین باید یک روز کامل در صف باشند
  • پیمان ابراهیمی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    1 14
    اگر انصاف داشته باشیم بااین وضعیت تورم وبرای صرفه جویی بنزین باید گران شودمطمئناافکارعمومی می پذیرد