رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با قطع آب در بوستان چیتگر توضیحاتی ارائه داد.

پارک جنگلی چیتگر

به گزارش همشهری، «مهدی چمران با اشاره به قطع آب‌ برای آبیاری درختان در قلهک، افزود : « پس از تذکراتی که در این خصوص دادیم مشکل حل و آبرسانی به درختان انجام شد. »

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد : « می‌گویند آب کم‌داریم و حق هم دارند؛ حرف ما این است که آبرسانی به نسبت کاهش پیدا کند اما قطع نشود. »

وی با بیان اینکه آبفا تقاضاهایی با محوریت آبیاری درختان دارد، یادآور شد : «این درخواست مطرح‌ شده که در بوستان‌ها چاه نصب شود؛ اما بنا به گفته مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران اگر چاه حفر شود منابع آب زیرزمینی مناطق از بین می‌رود. »

چمران در رابطه با قطع آب در بوستان چیتگر نیز اظهار کرد:« به ما گفتند آب درختان بوستان چیتگر را تامین می‌کنیم، اما در مجموع برای آبیاری درختان در بوستان‌ها قرار شد در جلساتی موضوع را موردبحث قرار دهیم.»

پیش‌ از این مهدی چمران در جلسات شورای اسلامی شهر تهران از قطع آب‌ برای آبیاری درختان در بوستان‌ها انتقاد و در جلسه یکصد و شصت و دوم شورا اعلام کرده بود که آب را در زرگنده به جوی فاضلاب می‌ریزند، اما به فضای سبز نمی‌دهند و درختان خشک می‌شوند.

کد خبر 780994

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • هاشم IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    0 0
    خنده دار است دولت برای هزاران استخر در ویلاهای اطراف تهران که همه آنها بصورت قاچاق زده شده کاری نمی کند و تاره برای شهر تهران جکوزی و استخر با مجوز می دهد اما برای منافع عمومی مثل پارک چیتگر و سایر پارک‌ها کمبود آب دارند این بهانه ها برای چیست که می گوییداین پارک‌ها و بوستان‌ها ریه های تهران هستند بروید مجوزهای خود را برای دادن استخر و جکوزی در وسط شهر تهران را بگیرید اگر کمبود آب دارید و مردم را ساده نگیرید