سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این ایده را در کلبا هم تکرار کنم.

مجیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، فرهاد مجیدی در گفت و گوی مفصل با شبکه تلویزیونی ابوظبی به روند نتیجه گیری‌اش با اتحاد کلبا امارات و نحوه آماده‌سازی این تیم برای فصل پیش روی لیگ امارات با اشاره به خاطرات حضورش در استقلال اشاره کرد که در پی می‌خوانید:

سرمربی اتحاد کلبا امارات درباره نتایج فصل گذشته با این تیم تاکید کرد: فکر می‌کنم در فصل گذشته می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. اگر بعضی از بازی‌ها خوش شانس بودیم می‌توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم.

مجیدی‬ که‬ سابقه‬ حضور‬ در‬ لیگ‬ امارات‬ به‬ عنوان‬ بازیکن‬ را‬ نیز‬ داشته‬ است‬ تصریح‬ کرد‬: فوتبال امارات نسبت به زمانی که من به اینجا آمدم و بازی می‌کردم خیلی تغییر کرده است. خوشبختانه شناخت بیشتری نسبت به لیگ داریم و می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. تنها چیزی که در مورد فصل قبل می‌توانم بگویم از بازیکنانم با وجود تمام مشکلات بسیار ممنونم.

او درباره اهداف خود در فصل پیش روی لیگ امارات یادآور شد: اولین هدفی که برای فصل جاری دارم و خیلی هم نظر من مهم است اینکه باید اشتباهات قبل را تکرار نکنیم. باید آنها را به حداقل برسانیم.

مجیدی درباره خریدهای تابستانی تیمش یادآور شد: از اداره باشگاه تشکر می‌کنم. بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردند و تمرینات بسیار خوبی را در کمپ داشتیم و فکر می‌کنم تیممان شرایط بهتری دارد.

وی درباره اردوی پیش فصل تیمش نیز گفت: از بازیکنان اتحاد کلبا ممنونم که در اردوی خودمان خوب و عالی بودند. آنها نظم و انضباط را که یکی از مهم‌ترین فاکتورها است به خوبی اجرا کردند. به نظرم یک مربی فوتبال باید هر روز آپدیت باشد. مطالعه داشته باشد و فوتبال‌های بزرگ دنیا را آنالیز کند. فوتبال روز دنیا باشد. باید مطالعه زیاد داشته باشد.

مجیدی از رؤیای خود که مربی بزرگ شدن است و گفت: برای مربیگری من فکر می‌کنم اگر می‌خواهم مربی بزرگ شوم باید خیلی وقت بگذارم و کار کنم. نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این ایده را در کلبا هم تکرار کنم. راه بسیار سختی است.

سرمربی اتحاد کلبا خاطرنشان کرد: روز به روز کار کنیم و کمتر صحبت کنیم و بیشتر کار کنیم. چیزی در زندگی ام نبوده که بخواهم و آن را به دست نیاورم. مطمئنم در مربیگری هم به اهدافم می‌رسم. به فوتبال امارات با ورود بازیکنان با کیفیت باعث شده سطح بازیکنان محلی نیز افزایش پیدا کند. مربیان خوبی وارد این لیگ می شوند. من پیشرفت را در فوتبال امارات می بینم و آینده خوبی برای فوتبال این کشور پیش بینی می‌کنم.

او درباره شانس قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری یادآور شد: قهرمانی در لیگ امارات قابل پیش بینی نیست ولی تیم‌های مدعی فصل قبل، امسال هم می‌توانند. تمام تمرکزم را روی تیم خودم می‌گذارم. می‌خواهم بهترین نتیجه را برای کلبا به دست بیاورم. هرچه بالاتر بهتر است. من جوانان کلبا را اطمینان دارم. مطمئن هستم به تیم ملی امارات راه پیدا می‌کنند.

آخرین بازیکن ایرانی هستم که دستم به جام آسیایی خورده است | امیدوارم مثل بزرگترین باشگاه آسیا یعنی استقلال قهرمان آسیا شوم

فرهاد مجیدی در این قسمت از مصاحبه عکسی از قهرمانی با العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا را توسط گزارشگر دید. او با دیدن این عکس گفت: اولین چیزی که به ذهنم می‌آید «برونو متسو» است. خودش من را برای کلاس‌های مربیگری در لندن ریجستری کرد و من را تشویق کرد.

سرمربی پیشین استقلال تهران تاکید کرد: قهرمانی در آسیا با العین برای من افتخار بزرگی است. فکر می‌کنم آخرین بازیکن ایرانی هستم که دستش به این جام خورده است. البته امیدوارم استقلال بتواند آن را به دست بیاورد.

مجیدی در پایان به خاطره حضورش در دیدار فینال لیگ قهرمانان که منجر به قهرمانی با العین شد اشاره کرد و گفت: وقتی به عنوان بازیکن تعویضی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای العین وارد زمین شدم نتیجه دو بر یک به نفع العین بود. وقتی وارد زمین شدم سه گل خوردیم. کاپیتان تیم هم اخراج شد. زیاد چیزی یادم نمی‌آید اما یادم هست با خدا حرف می‌زدم. در همین لحظه دیدم «رودریگو» پاس داد. برای خوشحالی هفتاد هزار نفر در استادیوم بودند اما هیچ صدایی نمی‌آمد.

کد خبر 780301
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha