وزیر کشور گفت: با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی توافقات خوبی با دولت عراق در زمینه کنترل ورود و خروج و ارائه خدمات به زوار در مرزهای کشور انجام گرفته است.

احمد وحیدی وزیر کشور

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی در خصوص برنامه‌ریزی دولت برای اربعین حسینی گفت: با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی توافقات خوبی با دولت عراق در زمینه کنترل ورود و خروج و ارائه خدمات به زوار در مرزهای کشور انجام گرفته است.

وی افزود: با توجه به گرمای هوای نیروهای امدادی هلال احمر در مرزها و مسیر پیاده روی مستقر خواهند بود و واحدهای بهداشتی و درمانی نیز در دو سوی مرزها به مردم خدمات ارائه می‌دهند. استقرار سایه‌بان، استفاده از مه‌پاش، خنک کننده های موتور جت و هر اقدام دیگری که می‌تواند از گرمازدگی زوار بکاهد در دستور کار قرار خواهد داشت و مواکب حسینی نیز در مسیر پیاده روی و مرزها آماده خدمت به مردم خواهند بود.

وزیر کشور تصریح کرد: مشارکت مردم به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان برگزاری مراسم اربعین زمینه یک اربعین باشکوه را فراهم خواهد کرد و دولت ایران و عراق نیز همکاری لازم برای انتقال تجهیزات و امکانات مواکب حسینی را در دستور کار خواهند داشت.

کد خبر 779814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha