سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی وضع هوای کشور را در روز طبیعت اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس در روز 13 فروردین ماه سال جاری (روز طبیعت)، آسمان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهار‌محال‌و‌بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان بلوچستان، فارس، قم، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد خواهد بود.

[مقررات ویژه ترافیکی برای روز سیزدهم فروردین]

همچنین سازمان هواشناسی کشور برای استانهای خراسان شمالی آسمانی نیمه‌ابری گاهی ابری، خراسان رضوی نیمه‌ابری تا ابری با رگبار پراکنده و خراسان جنوبی آسمانی صاف تا نیمه‌ابری گاهی با وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی کرد.

همچنین در روز 14 فروردین آسمان استانهای اصفهان، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، سمنان، قزوین، قم، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، مرکزی و یزد صاف تا نیمه‌ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی کشور همچنین در روز جمعه برای استانهای آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گیلان، لرستان و همدان آسمانی نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارندگی پیش‌بینی کرده است.

در این روز آسمان استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان نیمه‌ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، اردبیل نیمه‌ابری تا ابری همراه با رگبار و مازندران صاف تا نیمه ابری در شب با بارندگی خواهد بود

کد خبر 77913

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز