دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: خبر کشته شدن کولبر پاوه‌ای به نام آسو کریمی در اثر تیراندازی نیروهای هنگ مرزی از اساس کذب محض است.

پاوه

به گزارش همشهری آنلاین، نوید صحرایی گفت: حسب بررسی‌های اولیه و تحقیقات دقیق به عمل آمده از جمله معاینه و کالبدشکافی جسد مرحوم، آسو کریمی توسط پزشکان متخصص پزشکی قانونی مرکز استان کرمانشاه و با حضور کارشناس رسمی دادگستری در رشته اسلحه شناسی، هیچ اثر و نشانه ای ناشی از اصابت گلوله در پیکر متوفی یافت نشد.

وی افزود: پس از بررسی های تکمیلی مشخص شد که وی بر اثر ضربه شدید جسم سخت به جمجمه و خونریزی مغزی فوت کرده است که احتمالاً ناشی از حادثه سقوط از ارتفاع و یا قتل توسط شخص یا اشخاص ناشناس به علت اختلافات شخصی باشد.

صحرایی افزود: همچنین فوت وی در زمان و مکانی صورت گرفته که هیچ‌یک از نیروهای نظامی در محل حضور نداشته اند و به هیچ‌وجه در آن زمان و مکان تیراندازی از سوی ایشان گزارش نشده است.

دادستان پاوه گفت: تحقیقات کامل و جامع جهت کشف قطعی حقیقت ماوقع، از سوی این دادستانی و با همکارای کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی تمامی جوانب و فرضیه های موجود که منتهی به فوت یا قتل آن مرحوم شده در دست اقدام است و با حصول نتیجه قطعی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

صحرایی گفت: متاسفانه خبر کذب و خلاف واقع قتل وی بر اثر تیراندازی نیروهای خدوم مرزبانی به سرعت توسط کانال‌های متعلق به معاندین و ضدانقلاب جهت سیاه‌نمایی و تشویش اذهان عمومی مردم به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد و کانال‌های خبری داخلی نیز بدون اندکی تأمل تا روشن شدن کامل ابعاد موضوع، آن را اطلاع رسانی کردند.

صحرایی در خاتمه تاکید کرد: توصیه ما به مردم شریف شهرستان پاوه این است که اعتنایی به این شایعات نداشته و صرفاً کسب هرگونه خبر و اطلاع رسانی در این موضوع را از طریق روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه پیگیری کنند.

کد خبر 778988
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک ایرانی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    2 1
    بازهم یک موضوع ساختگی ویک تهمت علیه هنگ مرزی ومدافعان امنیت ایران اسلامی،ما فریب نقشه های دشمنان رانمیخوریم.