دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت پخش فراوردهای نفتی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای تامین سوخت مورد نیاز هموطنان در بازگشت از سفرهای نوروزی وجود ندارد، افزود:

در برخی مسیرهای پر تردد از جمله مشهد - تهران جایگاه‌های سیار تامین سوخت مستقر شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: برای تامین فوری سوخت جایگاه‌ها نیز تانکرهای سوخت رسان در نزدیکترین محل مناسب مستقر شده‌اند تا در صورت نیاز به سرعت سوخت جایگاه‌ها را تامین کنند.

ناصری با بیان اینکه سهمیه سه ماهه سوخت خودروها تخصیص داده شده است، گفت: سهمیه سوخت خودروهای شخصی از بین نمیرود و برای آنان محفوظ است.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز اجرای طرح سهمیه بندی، بنزین خودروهای شخصی محفوظ مانده و از بین نرفته است و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: بخشی از بنزین خودروهای عمومی و خدماتی نیز حفظ می‌شود اما بخشی دیگر از آن در پایان ماه غیر قابل ذخیره است.

ناصری درباره روند مصرف بنزین در کشور نیز گفت: در نوروز امسال به طور متوسط روزانه حدود 71 میلیون لیتر بنزین مصرف شده است که این میزان مصرف، تفاوت چندانی با مدت مشابه پارسال ندارد.

وی بیشترین میزان مصرف روزانه بنزین را مربوط به 29 اسفند هر سال اعلام کرد و گفت: با وجود افزایش سفرها در نوروز امسال حدود 90 میلیون لیتر بنزین در 29 اسفند گذشته مصرف شد که شش میلیون لیتر کمتر از روز مشابه سال 86 بود.

این مقام مسئول در شرکت پخش فرآوردهای نفتی افزود: در روز سی‌ام اسفند گذشته نیز حدود 85 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد.

کد خبر 77869

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز