رئیس کل دادگستری گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص ضرب و جرح کودکان معلول در بوشهر مربوط به مرداد ماه سال گذشته است. فردی که در فیلم منتشر شده اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است همان زمان از مرکز اخراج شده است.

ضرب و جرح کودکان معلول در بوشهر

به گزارش همشهری آنلاین‏، مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت‌وگو با میزان در رابطه با فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص ضرب و جرح و اذیت و آزار معلولان ذهنی مرکز نیلوفر آبی در بوشهر اظهار کرد: به محض اطلاع از این موضوع به همراه دادستان مرکز استان، معاون دادستان و مدیر کل بهزیستی استان از مرکز نگهداری کودکان معلول نیلوفر آبی بازدید به عمل آمد.

وی افزود: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به مرداد ماه سال گذشته است. فردی که در فیلم منتشر شده اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است همان زمان از مرکز اخراج شده است.

رئیس کل دادگستری بیان کرد: دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است صادر شد، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضایی پرونده کیفری تشکیل شد.

مهرانگیر بیان کرد: در مرکز نیلوفرآبی ۱۰۵ کودک معلول نگهداری می‌شوند و این کودکان از نظر ذهنی و جسمی مشکلات زیادی دارند که نگهداری از آن‌ها مشکلات زیادی دارد. در بازدیدی که از این مرکز به عمل آمد وضعیت بهداشتی و نگهداری کودکان مناسب بود و امکانات مناسبی داشت.

(۱۶+) تصاویر تلخ ضرب‌وجرح معلولان ذهنی در مرکز نیلوفران آبی بوشهر!

کد خبر 778106
منبع: میزان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • امیر حسین رادان FR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    2 0
    سلام ضمن عرض خسته نباشید. در ویدیو کاملا مشخصه که کسی که کتک میزنه یک نفر نیست و بیشتره. اون شخص باید به دست والدین اون عزیزان سپرده بشه و لا غیرررررررررر
  • امیرعلی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    1 0
    زحمت کشیدید فقط اخراج شد....تمام