به دنبال انتشار خبر توقف حق اشتراک هر تلفن ثابت مشغول به کار و حذف این حق از قبوض، از سوی مخابرات اعلام شد که طبق مصوبه مجمع عمومی ۱۴۰۱ شرکت مخابرات ایران مقرر شد حق الاشتراک مشترکین تلفن ثابت که مبلغ آن بین ۷۰۰ تا دو هزار تومان با توجه به موقعیت مشترکین کشور متفاوت بود دیگر از مشترکین اخذ نشود.

تعرفه تلفن ثابت

به گزارش همشهری آنلاین، اخیرا اعلام شد با تلاش دیوان محاسبات دریافت مبالغی تحت عنوان «حق اشتراک هر تلفن ثابت مشغول بکار» که از سال ۱۳۹۸ در قبوض مشترکین اعمال می شد، از ابتدای خردادماه سال جاری متوقف و این حق اشتراک از قبوض مشترکین حذف شد.

همچنین تاکید شد مبالغ دریافت شده در فاصله زمانی سال ۱۳۹۸ تاکنون نیز در دستور کار دیوان محاسبات کشور قرار گرفته است.

در همین رابطه، محمدرضا بیدخام-مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران- درباره جزئیات این موضوع اظهار کرد: طبق مصوبه مجمع عمومی ۱۴۰۱ شرکت مخابرات ایران مقرر شد حق الاشتراک مشترکین تلفن ثابت که مبلغ آن بین ۷۰۰ تا دو هزار تومان با توجه به موقعیت مشترکین کشور متفاوت بود دیگر از مشترکین اخذ نشود و این کار هم اعمال در حال حاضر انجام شده و دیگر از مشتریان، حق الاشتراک دریافت نمی شود.  

وی افزود: اما در خصوص حق اشتراک دریافتی از سال ۱۳۹۸، درحال بررسی کارشناسی و حقوقی موضوع هستیم، اما طبق مصوبه مجمع عمومی ۱۴۰۱ مخابرات دریافت حق الشتراک مشترکین تلفن ثابت از ابتدای خردادماه قطع شده است.

کد خبر 777781
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    8 0
    پس این ۱۵ هزار تومنی که از پارسال کشیده شده رو قبض چی؟؟؟
  • سلمان IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    5 0
    پس چراهنوز درخواست وجه میکند مخابرات برای من ۲۰۰هزارتومان اومده که الان من کلا تلفنم قطع و بدون استفادست .پارسال تصفیه کردم .باز مجدد درخواست پول میکنند ...وقتی پول و واریز کردی بحساب دیگه کی برمیگردونه این چه خیالبافیه جدیدیه
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    2 0
    واقعا چرا هر نهاد واداره ای جدای از قانون برای خودش کاسبی میکند باید مسولین مخابرات را جریمه کنند تا ادارات دیگر عبرت بگیرند اولین بار نیست بامردم اینگونه رفتار میشود
  • ک.م IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    1 0
    ۲ تومن رو بجاش داره ۲۰ تومن می گیره از مدت ها قبل. در واقع پولی به ما نمیدن ،بلکه با افکار ما بازی می کنن.شرم واژه ی کوچکی است برای مخابرات
  • خواننده IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    1 0
    کسی تا حالا دیده،کسی پول بده به دولت بهش برگردونند؟ ... ... ..
  • یه یوزر IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    3 0
    هنوز نفهمیدید چی شد؟ اشتراک دو هزار تومانی لغو و باید برای نگهداری ماهی بیس‌تومن پرداخت، یعنی دو تومن شد بیس‌تومن، به همین راحتی.