استاندار البرز گفت: برون رفت از گره‌های بزرگ ترافیک اتوبان تهران _کرج به اقدام و برنامه ای اساسی نیاز دارد که اجرای پروژه کمربندی جنوبی کرج یکی از آنهاست.

اتوبان كرج

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، عصر امروز در جلسه بررسی طرح کمربند جنوبی کرج که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد بر ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه و اساسی در جهت حل معضل ترافیک ملی در شریان های اصلی استان تاکید کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس طی بررسی‌های صورت گرفته و مطالعات مهندسی و کارشناسی با بهره گیری از مشاورین مطرح و مدیران مربوطه، اجرای پروژه مغفول مانده کمربند جنوبی کرج در دستور کار قرار دارد.

عبداللهی گفت: با اجرای این پروژه، بخش بزرگی از ترافیک اتوبان تهران_ کرج و ورودی‌های استان منتقل و کاهش می‌یابد.

وی افزود: اکنون مطالعات و طراحی این پروژه در حال تکمیل است و یکی از مباحث اصلی در این مسیر اعتبارات، جلب توجه و حمایت ملی و رفع معارضین مسیر است.

استاندار البرز با بیان اینکه طرح دو طبقه شدن اتوبان تهران _کرج نیز از جمله طرح های کارآمد و موثر است، گفت: طی تفاهمی با یک شرکت مطرح چینی در حوزه راه سازی، این دو پروژه طرح شده است.

وی افزود: از سوی دیگر درصدد تکمیل مطالعات پروژه راه ماهدشت _اشتهارد و ساماندهی راه کمالشهر به ساوجبلاغ و نظرآباد از سوی مدیران مربوطه و فرمانداران باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 776717
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 23
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    62 5
    اگر اتوبان کرج هزار طبقه هم بشه مشکل حل نمیشه چون خودروها باز هم باید برگردن به ورودی تهران شما وقتی اتصال شرق به غرب وبالعکس کشور ،بار آن را تو اتوبان کرج سوار میکنی وهمزمان رفت آمدهای اقتصادی وتفریحی متصل دواستان تهران وکرج نیز به بار در سه شیفت وجود خواهد داشت از طرفی رفت آمدهای کامیون ها هم از این مزید بعلت شده
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    47 3
    دلالها چه نونی میزنن تو جیب میخوان پروژه ای رو تحمیل کنند که فقط حکم مسکن ورفع درد سطحی مسئله هست خخخخ
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    38 6
    بهترین روش و طرح برای حل مشکلات تردد بسمت قزوین و...خواهد شد البته برای اجرای طرح اعتبارات لازم را به شرکت چینی از طریق فاینانس و..تحویل داده و امید. داریم در طول یکسال ساخته شود و کار شدنی است و نکته دیگری که شهرداری و اداره راه بدنبال ان باشد عرض اتوبان را با خرید املاک جزو طرح ملی بیاورد
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    44 3
    واقعا اتوبان تهران کرج دیگر گنجایش بار ترافیک بیش از این را ندارد و باید چاره ای اندیشید.حتی اتوبان کرج قزوین هم کم کم همین وضعیت را دارد
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    41 3
    کشک
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    47 3
    ترافیک درمدخلهای ورودی اتوبان ازجمله پل کلاک پل فردیس ترمینال شهیدکلانتری دائم سنگین واتوبوسهای قدیمی وکامیون وکشنده های قدیمی به عوض تردددراتوبان الغدیردراتوبان وجاده مخصوص ترددوبیشترآنهافاقدمعاینه فنی علاوه برافزودن به ترافیک تمام دودرابه گلوی مسافران ورانندگان سواری میکنند
  • حامد IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    48 4
    انشالله شاهد افتتاح این پروژه ها در سال ۱۵۰۰ خواهیم بود