مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال شرایط کلی این تیم را مساعد نمی‌داند و اعتقاد دارد بی‌ثباتی مالی بزرگ‌ترین ضربه را به این تیم می‌زند.

پاشازاده

مدافع پیشین استقلال و تیم ملی در گفت‌وگو با همشهری آنلاین با اشاره به آخرین وضعیت آبی‌ها در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: «در این وضعیتِ استقلال خیلی‌ها می‌خواهند از  آب گل‌آلود ماهی بگیرند. مشکل این است که بعضی مواقع از خودی‌ها می‌خوریم و این موضوع مشکلات را زیاد می‌کند. شرایط خوب نیست و خود ما هم این شرایط را گذرانده‌ایم، ولی زمان ما همه چیز فرق می‌کرد.»

وی افزود: «زمان ما بدون پول و خیلی از مسائل دیگر حتی در دسته سوم هم کنار تیم بودیم. عشق، پیراهن بود. زمانه عوض شده است و نمی‌توان خرده هم گرفت. بهترین چیز، آگاهی هواداران است. عاشق این پیراهن هستیم و باید آگاه باشیم. مخصوصا الان باید خیلی دقت کنیم چراکه می‌خواهند با اخبار دروغ سمپاشی کنند. کسی یا گروهی را متهم نمی‌کنم. هواداران آگاه باشند و من از باشگاه هم می‌خواهم که صادق باشد.»

پاشازاده اضافه کرد: «اینکه در زمین مسابقه چه اتفاقی می‌افتد به مسائل مختلفی بازمی‌گردد. مثلا می‌توانید بدون هیچ ستاره‌ای برنده شوید و شادی کنید یا برعکس با کلی ستاره ببازید و هواداران آزرده خاطر شوند. مهم این آگاه بودن هواداران است. البته می‌دانم شرایط سخت است. زمان را هم از دست می‌دهیم، اما همه باید کمک کنیم. بازیکنان هم تحمل می‌کنند. همه اینها دست به دست می‌دهند تا اتفاقات خوبی بیفتد. انشاءالله اتفاقات خوبی بیفتد و این روزها فراموش شود. باید بدانیم کسی از بیرون کمک نمی‌کند و نخواهد کرد.»

او ادامه داد: «اگر باشگاه صادق نباشد و همه چیز شفاف نباشد، کسی جلو نمی‌آید تا کمک کند. در غیر این صورت خیلی‌ها هستند که عاشق استقلال هستند و می‌توانند هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ معنوی به این تیم کمک کنند. اما به شرط اینکه آرامش باشد و شرایط مساعد.»

بازیکن پیشین آبی‌ها درباره اینکه قرعه استقلال در هفته‌های ابتدایی سخت به‌نظر می‌رسد هم گفت: «همه بازی‌ها سخت است. مثلا هفته اول در آبادان با صنعت نفت بازی نکند، باید هفته دوم بازی کند. تفاوتی ندارد کل لیگ همین شرایط را دارد. هر جا سربالایی باشد سرازیری هم خواهد داشت، اما هر تیمی عیار خودش را نشان می‌دهد. یک موقع است شما محوریت تیمت کارهای تاکتیکی است و کمتر به بازیکن وابستگی دارید. حالا اگر بازیکن خوب بگیرید آن کار تاکتیکی را بهتر انجام می‌دهند، اما یک کاری که در اروپا هم وجود دارد این است که تیم‌ها اسیر ستاره ها هستند و اینجا بستگی دارد که ستاره‌ها چگونه عمل می‌کنند.»

کد خبر 776650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha