با پایان عزاداری‌های دهه اول محرم پیش‌بینی می‌شد که چند فیلم کمدی جدید از جمله آخرین ساخته کیانوش عیاری به چرخه اکران اضافه شوند ولی به نظر می‌رسد تا فصل پاییز از این فیلم‌ها و رقابت جدی در گیشه خبری نباشد.

ویلای ساحلی

به گزارش همشهری آنلاین، پس از رونق گیشه سینماها در بهار امسال که با اکران چند فیلم کمدی از جمله «فسیل» همراه بود، برخی سینماداران ابراز امیدواری می‌کردند که این روند تا پایان سال با کمدی‌هایی که در صف اکران هستند، ادامه داشته باشد. یکی از این فیلم‌ها که البته نمی‌توان آن را چندان دقیق در دسته کمدی‌ها گنجاند، جدیدترین فیلم کیانوش عیاری با نام «ویلای ساحلی» است که کارگردانش پیش‌تر گفته بود اکران آن از ۱۱ مردادماه آغاز می‌شود ولی این تاریخ فعلا به تعویق افتاده است.

علی سرتیپی -مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران- که مسئولیت پخش و اکران فیلم را برعهده دارد، خبر داد که «ویلای ساحلی» احتمالا از مهر روی پرده سینماها می‌رود.

«ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه‌کنندگی رضا رخشان در یکی از شهرهای شمالی کشور فیلمبرداری شده که رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی، شووار کریم‌زاده، علی سرتیپی و زنده‌یاد کیومرث پوراحمد گروه بازیگران آن هستند.

علاوه بر این فیلم، پیش‌بینی می‌شد که «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی به عنوان یکی دیگر از کمدی‌هایی که در ماه‌های گذشته ساخته شده، در تابستان اکران شود ولی دست‌اندکاران آن هم از تدارک اکران پاییزی خبر می‌دهند.

تصاویر | چه خبر از «ویلای ساحلی» رضا عطاران و پژمان جشمیدی

تصاویر | چه خبر از «ویلای ساحلی» رضا عطاران و پژمان جشمیدی

تصاویر | چه خبر از «ویلای ساحلی» رضا عطاران و پژمان جشمیدی

کد خبر 776585
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    4 9
    امیدوارم مثل فیلم احمقانه و افتضاع انفرادی نباشه! ما فکر میکنیم عطاران فیلم هاش رو میسنجه ولی میبینیم که در شان رضا نیست.