سه‌شنبه ۴ فروردین ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده پلیس راه کشور گفت: با توجه به پایان مرحله نخست تعطیلات نوروز، برای تسهیل عبور و مرور در برخی از محورهای شمالی مانند هراز و چالوس- کرج، محدودیت‌های ترافیکی برقرار می‌شود.

 به گزارش واحد مرکزی خبر، سرهنگ علیرضا اسماعیلی افزود: روز سه‌شنبه 4 فروردین   عبور و مرور از ساعت 15 در محور کرج-چالوس و از ساعت 13 در محور هراز یک طرفه است.

وى اضافه کرد: براى تردد انواع کامیون، به استثناى کامیون‌هاى حامل مواد سوختى و فاسدشدنی، از ساعت 8 تا 24 امروز در محورهاى هراز، فیروزکوه، قزوین - رشت و ساوه - همدان محدودیت ترافیکى اعمال خواهد شد.

اسماعیلی با تاکید بر لزوم دقت بیشتر رانندگان در بازگشت از سفر از آنان خواست هنگام انسدادهاى مقطعى صبور و شکیبا باشند و براى حفظ جان خود و دیگران از سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خوددارى کنند.

از آغاز طرح نوروزی تا کنون 19 هزار و 936 دستگاه خودروى رانندگان متخلف توقیف و 4491 جلد گواهینامه رانندگان متخلف ضبط شده است.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به اینکه بیشتر سوانح رانندگى در چند روز اخیر ناشى از سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ بوده است افزود: پلیس راه در اجراى تدابیر پیشگیرانه خود با تخلفات مخاطره آمیز، بدون اغماض برخورد می‌کند و به توقیف خودرو، ضبط و سوراخ کردن گواهینامه و قفل زدن چرخ خودرو اقدام خواهد کرد.

وى با بیان اینکه هزار و صد دستگاه کامیون و وانت بار از زمان اجراى طرح نوروزى به علت حمل مسافر در قسمت بار توقیف شده است گفت: ماموران پلیس راه از امروز با رانندگان وانت بار و کامیونى که در قسمت بار وسیله نقلیه خود، مسافر حمل کنند پس از اعمال قانون و تخلیه مسافران، با شدت بیشترى برابر مقررات برخورد خواهند کرد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزى اطلاعات وضع محورها را در اختیار هموطنان قرار مى‌دهد.

کد خبر 77650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز