مدیرکل گردشگری صنایع دستی و میراث‌فرهنگی گلستان گفت: ۶ واحد گردشگری در استان به علت عدم رعایت قانون و خدشه‌دار کردن عفت عمومی پلمب شدند.

پلمب آرایشگاه بازیگر معروف

به‌ گزارش همشهری آنلاین، محمدجواد ساوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در دو ماه گذشته شش واحد گردشگری شامل یک اقامتگاه بوم‌گردی، دو سفره‌خانه سنتی، دو مزرعه گردشگری و یک دفتر خدمات مسافرتی به دلیل عدم رعایت قانون و خدشه‌دار کردن عفت عمومی پلمب شدند.

وی تصریح کرد: حقوق فعالان گردشگری استان به طور مستمر پیگیری شده تا اقدامات لازم برای رفع مشکلات و رعایت قانون در این تأسیسات گردشگری اجرا شود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان خاطرنشان کرد: تلاش برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن ارزش‌های اجتماعی وظیفه همگانی است که در بسیاری از تأسیسات گردشگری نیز به رعایت و صیانت از این ارزش‌ها تأکید شده است.

ساوری گفت: گردشگران عزیز می‌توانند در صورت عدم رضایت از ارائه خدمات توسط واحدهای گردشگری با سامانه ملی سفر و رسیدگی به شکایات به شماره ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کرده و شکایت خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

کد خبر 775761
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 25
  • Borzoo NO ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    53 10
    پلمپ کردن بصورت یک هنجار در آمده..همه جا را تعطیل کنید شاید دری به تخته خورد
  • ناشناس IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    53 11
    متأسفانه گردش گران خارجی به کنار( که ترکیه به اندازه صادرات نفت و گاز ایران در آمد دارد) گردش گران داخلی را هم با دست های خودمان ازبین خواهیم برد .