سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ترکیه که قرار بود اواخر هفته جاری انجام شود، بنا به دلایل پزشکی به تاخیر افتاد.

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد که سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به قبرس و ترکیه در پایان این هفته، بنا به دلایل پزشکی که نیازمند پیگیری است، به تاخیر افتاد.

روز جمعه آنکارا اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ۲۵ ژوئیه و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ۲۸ ژوئیه به آنکارا سفر خواهند کرد.

به گزارش میدل ایست، اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفر محمود عباس و نتانیاهو به آنکارا در پاسخ به دعوت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه انجام می‌شود.

اما نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد برای قراردادن ضربان ساز مصنوعی قلب (پیس میکر) تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

نتانیاهو در پیام ویدئویی که توسط دفتر او منتشر شد، گفت: هفته گذشته یک دستگاه مراقبت عملکرد قلب برایم نصب شده بود و اکنون این دستگاه می‌گوید باید ضربان ساز مصنوعی قلب داشته باشم و می‌بایست این کار را امشب انجام دهم.

او اضافه کرد: «حال من خوب است، اما باید به حرف پزشکانم گوش کنم.»

نتانیاهو، نخست‌وزیر ۷۳ ساله رژیم صهیونیستی، در این ویدئو اضافه کرد که پزشکانش به او اطمینان دادند که بعداز ظهر یکشنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که بنیامین نتانیاهو در مرکز پزشکی شیبا در تل‌آویو تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

این دفتر همچنین اعلام کرد در زمانی که او در بیمارستان تحت جراحی قرار می‌گیرد، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی سرپرستی کابینه را به عهده خواهد داشت.

بنیامین نتانیاهو هفته گذشته پس از یک شبانه‌روز بستری بودن ۲۵ تیرماه از بیمارستان مرخص شد. پزشکان «هولتر» زیرجلدی در بدن او کارگذاری کردند تا قلب او را به طور منظم رصد کنند.

کد خبر 775423
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha