معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: نام نویسی دریافت زمین برای خانواده‌های دارای چهار فرزند در این استان آغاز شده و متقاضیان جهت بهره‌مندی از این طرح باید نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

جمعیت

 به گزارش همشهری آنلاین، حجت محمدی ثانی روز شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور حمایت از خانواده و تحقق قانون جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.

وی ادامه داد: متقاضیان دارای چهار فرزند، برای نام نویسی دریافت زمین رایگان باید به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کنند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تاکنون ۹۳۹ خانوار مشمول این قانون در آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند که شرایط دریافت زمین رایگان را دارند.

محمدی ثانی اضافه کرد: تاکنون برای ۵۰۶ خانوار واجد شرایط تخصیص قطعه زمین مسکونی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان واجد شرایط در آذربایجان‌غربی تخصیص شده است.

وی یادآور شد: براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که سه فرزند و بیشتر دارند و فرزند سوم آنها متولد ٢۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد است، زمین واگذار می‌شود.

کد خبر 775248
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha