امجد امینی که به نظر می‌آمد پس از برملا شدن تک تک دروغهایش در مورد ادعای نحوه فوت دخترش، شرمنده شده و دست از ادعاهای واهی اش برداشته، در کمال تعجب با تحریک عده‌ای، مجدد دروغهایش را تکرار کرد!

مهسا امینی

به گزارش همشهری آنلاین، امروز فیلم جدیدی از پدر مرحومه مهسا امینی منتشر شد که در این ویدئو امجد امینی مدعی شده در زمان دستگیری با باتوم به سر دخترش ضربه خورده است!

این دعا در حالی مطرح می شود که از زمان فوت دخترش بارها شاهد دروغ هایی از امجد امینی در رسانه‌ها از سوی او بودیم. 

امجد امینی در مصاحبه های مکرر با رسانه‌ها اعلام کرده بود که فرزندش هیچ سابقه بیماری قبلی نداشته و در ۲۲ سال گذشته جز برای سرماخوردگی به پزشک مراجعه نکرده بود! پس از این ادعا، اسنادی از مراجعه مکرر بیمار به متخصصان مغز و اعصاب و غدد منتشر شد؛ اسنادی که ادعای خلاف واقع پدر مرحومه را مشخص می‌کرد.

با انتشار گزارش رسمی پزشکی قانونی مشخص شد، دلیل فوت مهسا امینی ضرب و جرح نبوده است و مهسا به دلیل جراحی تومور مغزی در هشت سالگی، دارای نارسایی هورمونی و مغزی بوده که این موضوع باعث غش کردن وی در مقر پلیس شده و به دلیل عدم احیا موثر در لحظات اولیه دچار مرگ مغزی می شود.

همچنین در سال گذشته فیلمی از تایید بیماری مهسا توسط پدرش در بیمارستان منتشر شد که وی در این فیلم با مشاهده پیکر دخترش قبول می‌کند که ضرب و جرحی وجود نداشته است.

ضربه با باتوم به سر مهسا امینی یکی دیگر از دروغ های امجد امینی است که در فیلم تازه منتشر شده نیز وجود دارد. اما دخترانی که در ون پلیس همراه با مهسا امینی بازداشت شده بودند خلاف ادعای پدر مهسا امینی را مطرح می‌کنند. یکی از این دختران گفته است که ما با شوخی و خنده به سمت مقر پلیس می رفتیم. 

در فیلم تازه منتشر شده از امجد امینی بازهم شاهد دروغ‌گویی او از حادثه فوت دخترش هستیم.

با توجه به اینکه امنیت روانی جامعه چندین ماه تحت تأثیر دروغ های امجد امینی قرار گرفته، لازم است دستگاه قضا نسبت به حفظ امنیت روانی جامعه اقدام کند.

کد خبر 774840
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha