معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه از بودجه سه ماه ابتدایی سال هشت هزار میلیارد تومان به حمل و نقل اختصاص دادیم، گفت: آیا باید از این اقدامات تقدیر شود یا به عنوان نقطه ضعف قلمداد شود؟

لطف‌الله فروزنده

به گزارش همشهری آنلاین، لطف اله فروزنده در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه همه ما تلاش می‌کنیم برنامه‌ها محقق شود و نباید به گونه‌ای صحبت شود که کارها رها شده است، اظهار کرد: آقای امانی گفتند که ۵۰ درصد بودجه حمل و نقل در سال قبل محقق شده در حالیکه اعتبار مصوب حمل و نقل در سال قبل ۱۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده و ما ۱۱ هزار و ۹۱۸ میلیارد تومان اعتبار دادیم و ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مخارج تاکنون ثبت شده است.

وی افزود: ما ۶۹ هزار میلیارد تومان عملکرد داشتیم که اعلام کردیم. ما اجازه داریم امسال متمم ارائه دهیم و وقتی نظر شورا این است که بودجه حمل و نقل تقویت شود اجازه می گیریم و متمم ارائه می دهیم.

فروزنده با اشاره به آمار مقایسه ای بودجه در سه ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل، تصریح کرد: ما از بودجه سه ماه ابتدایی سال هشت هزار میلیارد تومان به حمل و نقل اختصاص دادیم. آیا باید از اقدامات تقدیر شود یا به عنوان نقطه ضعف قلمداد شود؟

وی تأکید کرد: ما تلاش خود را انجام دادیم و برای خرید ۶۳۰ واگن بنده و آقای زاکانی مرتباً پیگیری انجام دادیم و طرفین را کلافه کردیم. ما مدعی هستیم که در حال کاریم و دفاع می کنیم.

کد خبر 773932
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha