دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار با بیان این که نرخ تعرفه پیامک چند ماه قبل ابلاغ شده است گفت:

برنامه‌ای برای تغییر این تعرفه در سال آینده نداریم

به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، وحید صدوقی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر، در خصوص تعداد ارسال پیامک به مناسبت میلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) افزود: معمولا در اعیاد بیش از صد میلیون پیامک ارسال می‌شود.

وی با اشاره به این که روزانه به طور میانگین شصت میلیون پیامک ارسال می‌شود افزود: هشتاد تا نود درصد پیامک های اعیاد به صورت فارسی است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در خصوص تمهیدات برای عید نوروز برای ارسال پیامک گفت: یک مرکز ارسال پیامک در هفته گذشته در اصفهان راه اندازی شد که ظرفیت شبکه را 10 درصد افزایش داد.[چطور با تلفن ثابت پیامک (SMS) بفرستیم؟]

صدوقی با بیان اینکه اکنون ظرفیت کامل در شبکه در خصوص ارسال پیامک ایجاد شده است گفت: حجم پیامک در زمان سال تحویل و قبل و بعد از آن بسیار بالاست.

وی به شهروندان توصیه کرد 24 ساعت زودتر اقدام به ارسال پیامک کنند که در یک زمان مشخص با حجم عمده پیامک مواجه نشوند.

صدوقی با بیان اینکه در سال قبل در زمان سال تحویل بیش از دویست میلیون پیامک در 24 ساعت ارسال شد گفت: برآورد می‌شود امسال 250 میلیون پیامک در 24 ساعت ارسال شود.

دوقی درباره تخفیف در قیمت پیامک در ایام نوروز گفت: به علت دولتی بودن  سیستم، برای اقدام به تخفیف باید مجوز لازم اخذ شود که این موضوع تقریبا غیرممکن است

کد خبر 77358

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز