پلیس سوئد امروز (جمعه) با درخواست برگزاری تجمع برای سوزاندن تورات و انجیل در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی موافقت کرد.

پلیس سوئد

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های سوئدی می‌گویند پلیس سوئد با درخواست مجوز برای سوزاندن کتب آسمانی یهودیان و مسیحیان موافت کرده و تجمع فردا و در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در استکهلم برگزار خواهد شد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که مردی ۳۰ ساله این درخواست را داده است.

به گزارش رسانه صهیونیستی آی ۲۴ نیوز، این مرد گفته است که چنین تجمعی پاسخی است به آتش زدن قرآن در مقابل مسجد استکهلم و همچنین تجمعی نمادین «در حمایت از آزادی بیان» است.

زیو نوو کولمان، سفیر رژیم صهیونیستی در سوئد گفت که از درخواست‌ها برای سوزاندن کتاب مقدس شوکه و وحشت زده شده است. او اوایل ژوئیه در توییتر خود در این خصوص نوشت: «این کار به وضوح یک عمل نفرت انگیز است که باید متوقف شود». 

گفتنی است، پیش از این آتش زدن و هتاکی به قرآن که مجوز آن از سوی پلیس سوئد صادر شده بود، واکنش شدید مسلمانان در سراسر دنیا را به همراه داشت. مقامات کشورهای مسلمان اقدام سوئد را محکوم کرده و بیان کردند که آزادی بیان نباید توجیه و دستاویزی برای بی‌احترامی به مقدسات مسلمانان در سراسر جهان شود.

کد خبر 773549
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • Niknam US ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    27 1
    از آنجايي كه ما مسلمانان حضرت موسي و حضرت عيسي را به پيامبري قبول داريم من تا كنون نشنيده ام مسلمانان تورات و انجيل را آتش بزنند حال آنكه يهوديان و مسيحيان به دفعات به سوزاندن قرآن مبادرت ورزيده اند. اميدوارم با اين كارها دشمني بين مسلمان و يهودي و مسيحي بيشتر نشود چون آتش آن دامنگير مردم معمولي اين اديان ميشود و سران آنها هميشه از اين كينه و نفاق سود مي برند.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    22 2
    کار بد بد است، از سوی هر کس که باشد. آتش زدن کتاب و تخریب کار انسان فهیم و دانادنیست.