درباره ماجرای مغانلو و پرسپولیس اخبار متفاوتی شنیده می‌شود و همچنان موانع بسیاری وجود دارد اما احتمال این انتقال اصلاً کم نیست.

شهریار مغانلو

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس بعد از جدایی نابهنگام و غیر قابل پیش‌بینی عیسی آل‌کثیر، حالا با کمبود مهاجم روبه‌رو شده و بیشتر از سعید عزت‌اللهی یا در موازات مقدمه‌چینی برای جذب او، دنبال مهاجم نوک تمام کننده می‌گردد. پرسپولیس در حال حاضر فقط مهدی عبدی و شهاب زاهدی را به عنوان مهاجم در اختیار دارد که زاهدی بیشتر مهاجم سایه و وینگر است و عبدی هم نوسان زیادی دارد. با این شرایط پرسپولیس دنبال بازگرداندن شهریار مغانلو افتاده تا بیشتر از این در این خط دچار خلأ نباشد.
البته بحث بازگرداندن مغانلو حدود دو سه هفته پیش هم پیرامون پرسپولیس شنیده می‌شد اما آن زمان جدی نشد و بعد از حضور مغانلو در تمرین سپاهان این موج فروکش کرد اما حالا و طی سه روز گذشته دوباره مذاکرات پرسپولیس برای جذب او آغاز شده و جدی هم به نظر می‌رسد.
بعد از اینکه گفته شد پرسپولیس دنبال جذب شهریار است خبر آمد سپاهان برای رضایتنامه او مبلغ ۸۰۰ هزار دلار می‌خواهد که بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان خواهد شد و اگر ۱۵ میلیارد هم برای او به عنوان رقم قرارداد در نظر بگیرند، جذب آقای گل فصل قبل ۵۵ میلیون دلار خواهد شد که در این صورت بیش از یک میلیون دلار می‌شود و پرسپولیس می‌تواند با این مبلغ مهاجمی در حد لوکادیا را جذب کند.
با این وجود درباره ماجرای مغانلو و پرسپولیس اخبار متفاوتی شنیده می‌شود و همچنان موانع بسیاری وجود دارد اما احتمال این انتقال اصلاً کم نیست. اول اینکه شنیده شده مغانلو طی دو روز گذشته در تمرین سپاهان حضور نداشته چرا که خودش هم می‌خواهد به پرسپولیس بیاید.
 سپاهان در ترکیه حضور دارد و اردویی برپا کرده و مغانلو هم در ترکیه حاضر است اما در تصاویر منتشر شده از بازی عصر سه‌شنبه آنها مقابل الکویت که البته تعدادشان هم کم نیست عکس‌هایی از مغانلو وجود دارد اما عجیب اینکه در اردوی پرسپولیس دیروز این خبر دهان به دهان چرخید که مغانلو نمی‌خواهد در سپاهان بماند و به همین خاطر است که با تیمش تمرین نمی‌کند.
ظاهراً مغانلو از جذب عیسی آل‌کثیر شاکی است و با بالاتر رفتن تعداد رقبایش در خط حمله فضا را برای خود خوب و مثبت نمی‌بیند. به غیر از عیسی، سپاهان رضا اسدی، کاوه رضایی و رضا شکاری را خریده که همه قابلیت بازی در خط حمله را دارند اما این سو مغانلو در پرسپولیس فقط دو رقیب دارد و برای فیکس شدن می‌تواند گزینه اول یحیی باشد، بخصوص که گل‌محمدی به این مهاجم علاقه زیادی دارد چرا که غیر از ویژگی‌های مثبت او در خط حمله از اینکه شهریار در امور تدافعی به تیمش کمک زیادی می‌کند، از حضور او در تیمش به شدت استقبال می‌کند.
گفته می‌شود پرسپولیس قصد دارد وحدت هنانوف و شاید یک بازیکن دیگر را در ازای مبلغ رضایتنامه به سپاهان واگذار کند و شاید هم غیر از هنانوف پولی بابت آزاد شدن مغانلو پرداخت کند تا این انتقال صورت گیرد.
دیروز برخی خبرگزاری‌ها خبر دادند یکی از موانع بزرگ این انتقال شخص محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان است وگرنه ژوزه مورایس با جدایی مغانلو مشکلی ندارد.
همچنین شنیده می‌شود پرسپولیس به خود مغانلو مأموریت داده تا برای دریافت رضایتنامه‌اش اقدام کند و تا دوشنبه هفته آینده به این باشگاه جواب بدهد. البته دیروز به موازات جدی شدن احتمال بازگشت مغانلو به پرسپولیس،‌مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرد او از سپاهان جدا نخواهد شد تا این انتقال در هاله‌ای از ابهام بماند.
 
دوباره بحث حمدالله
بعد از مطرح شدن نام‌هایی مثل کریستین گیتکیائر دانمارکی و استفان یووتیچ اهل مونته‌نگرو حالا جهت اخبار در مورد جذب مهاجم خارجی توسط پرسپولیس به سمت بازیکنان شناخته شده‌تر تغییر یافته و البته همه در حد گمانه‌زنی و شایعه است.
از دیروز دوباره اخباری درباره احتمال انتقال عبدالرزاق حمدالله یا عمر اسلوما به پرسپولیس شنیده می‌شود. دو مهاجمی که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس بازی کرده و گل هم زده‌اند. حمدالله مراکشی در جام جهانی هم حضور داشت و البته در تیم شگفتی‌ساز جام بازیکن ذخیره بود و در الاتحاد با حضور بنزما در سایه قرار گرفته است. سوما هم که با تیم ملی سوریه مقابل ایران بازی کرده و دروازه بیرانوند را در مسابقات ملی باز کرده دیگر گزینه سرخ‌ها برای خط حمله است که اگر بحث بازگرداندن مغانلو به نتیجه نرسد شاید رویکرد یحیی به این گزینه‌ها هم جدی‌تر شود.

کد خبر 773373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 20
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • عباس IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    5 16
    مغانلو بازیکن خوبی نیست نخرید
  • فرراد IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    22 18
    شهریار بیاد پرسپولیس هیچ تیمی یارای تقابل با پرسپولیس را نخواهد داشت شک نکنید همه تیم ها را با اختلاف برنده از زمین خارج خواهد شد خدا کنه شهریار بتونه بیاد و ساکت حسادت نکنه و روحیه ورزشی داشته باشه مگر برای گرفتن عیسی ما شرط گذاشتیم که اونها برای مغالو شرط گذاشتند که هر تیمی میخواد بره مشکلی نیست به غیر از پرسپلیس
  • مجید IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    18 22
    مغانلو به درد پرسپولیس نمی خورد ... چون قبلا پرسپولیس بوده وامتحانش وپس داده ...
  • جابر IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    26 20
    اصلا به این شکل نیست مغانلو به خوبی دار تمریناتش راانجام مید یک سال دیگه هم با سپاهان قرارداد دارد و اگر به همین روال باشد احتمال تمدید قرارداد باسپاهان هم اتفاق می افتد، خبرهای که از شهریار شنید میشه جز حاشیه از طرف باشگاه پرسپولیس هیج جای دیگه گفته نمیشه
  • رضا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    11 21
    سپاهان اصلانبایدمغانلورابده پرسپولیس باید۴۰میلیاردبگیرد وبازیکن ازپرسپولیس نگیردچون به دردنمیخورندسپاهان تمام بازیکنان رااحتیاج داردتوسه جام میخوادشرکت کند
  • صفدر دانائی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    14 18
    مگر به یک بازیکن خارجی خوب بلای یک میلیون دلار نمی دهید باز هم هندوانه سربسته است و اگر فردا حقوقش دیر واریز شود قرارداد را فسخ می کند و تمام پولش را می گیرد پس اگر بتوانید مغانلو راحت با همین پول جذب کنید و حداقل قرارداد سه ساله بسته شود بهتر از گزینه خارجی است
    • مهدی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      13 8
      باشه
  • علی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    5 5
    مقانلو الان به پرسپولیس می‌اندازند فصل آخر قرارداد با سپاهان است و با فروش گران به پرسپولیس هم پول رضایت نامه تیم پرتقالی را در خواهند آورد ....
  • مهران SE ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    7 2
    این هم یکی دیگه از شاهکارهای مدیریتی فوتبال ما، عیسی را تمدید نمی‌کنند ردش می‌کنند بره سپاهان بعد میخان با ۳, ۴ برابر مغانلو را که در همون حده بیاورند.کدام عقل سلیمی این کار را میکنه؟ جواب: دلالبازی
  • دین محمد IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    12 10
    به نظر من مغانلو رو پرسپولیس جذب نکنه بهتره چون باید یک مبلغ سنگین بابت خریدنش پرداخت کنه همون مهاجم خارجی بیاره پرسپولیس بهتره مغانلو بازیکن آزاد نیست و با سپاهان قرار داد داره و از سوی دیگه تیم سپاهان دوست نداره مهاجمش رو به پرسپولیس بده من اگه جای گل محمدی بودم میزاشتم مغانلو در سپاهان بمونه تا یک رقیب جدی برای آلکثیر باشه باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم اینقدر برای آلکثیر حمایت کردن که برای هیچ بازیکنی حمایت نکردن ولی آلکثیر این همه زحمات و حمایت پرسپولیسی هارو فراموش کرد و رفت دیگه هیچ وقت آلکثیر اون محبوبیتی که داشت نمیتونه برگردونه در جهان فوتبال همه بازیکنان آرزشون اینه که نزد هواداران محبوب باشن ولی آلکثیر محبوبیت خودشو به پول فروخت یک روزی پشیمان میشه آلکثیر اون های که آلکثیر رو از پرسپولیس جدا کردن فقط به خاطر همین محبوبیت بود که این محبوبیت رو با هیچ پولی نمیشه خرید حالا آلکثیر چند ساله دیگه این موضوع رو درک میکنه
  • محمدرضا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    10 7
    ااااااااااااای جووووووووونم شهریار مغانلو ، چقدر این آدم باعشق و مودبه ، با اینکه این بازیکن تو سپاهان هم بود و گل میزد دوست داشتنی بود ، ولی آدمی مثل آل کثیر تو پرسپولیس هم بود نچسب و بی ادب بود ، بعداز دربی که تور دروازه را پاره کرده و انداخت روی دوشش ، شخصیتش رو به همه نشون داد .
  • رستم IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    11 10
    به نفع لنگیها خودتون ببرید خودتون بدوزید، نه وجدان، نه انصاف، نه جوانمردی
  • اشکان اتشگاه IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    9 5
    مغانلو بهتر است مگر گرفتنش زیاد هزینه برباشد بازیکن خارجی بهتر است
  • امیر IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    5 2
    مهاجمان خوبی رو گزینش کردن.... اگر به توافق برسن عااااااالی میشه
  • علی مرادی پور DE ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    8 6
    پرسپولیس صاحب ودلسوزنداره عمری جوان راازدست ندید
  • جاوید IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    7 5
    آقای ساکت به پرسپولیس نده ایشونو.اگه هم میخواد خرابکاری کنه بزارش رو نیمکت.این همونه که ... چه بلوایی راه انداخت البته مغانلو هم ظاهرا یادش رفته....
  • ناشناس IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    6 3
    همه رو میگیره😂😂
  • اسی بلک IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    اگه یحیی بازم اخم کنه شهریار که سهله رونالدو رو هم واسش میگیرن