جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
۰ نفر

نمایشگاه عفاف و حجاب و اسناد واقعه مسجد گوهرشاد در ساختمان آموزش‌وپرورش منطقه ٦ برگزار شده است.

نمایشگاه حجاب

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاه عفاف و حجاب، اسناد واقعه مسجد گوهرشاد و کشف حجاب به همت فرهنگسرای سرو و آموزش‌وپرورش منطقه برگزار شده است.
در این نمایشگاه که همزمان با سالروز کشف حجاب و قیام مسجد گوهرشاد برگزار شده مستندات مهمی از واقعه کشتار معترضان کشف حجاب به معرض نمایش در می‌آید، در ادامه، نشستی  با موضوع جهاد تبیین و بصیرت با رویکرد عفاف و حجاب و پاسخگویی به شبهات ویژه بانوان با حضور حجت‌الاسلام «مجتبی صابری» مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی دریک‌شنبه ۲۵ تیر در سالن کنفرانس آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه از ١٩ تا ٢٨ تیرماه به مدت یک هفته به آموزش‌وپرورش منطقه، در خیابان سرپرست، خیابان ایتالیا بروند و برای دریافت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٦٦۵٦۵۵٦۵ تماس بگیرند.

کد خبر 773225

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    21 0
    ■ برخلاف تصور رایج ، اعتراضات مسجد گوهرشاد در 21 تیر 1314، هیچ ارتباطی با موضوع کشف حجاب زنان نداشت . آن تجمع بدلیل اعتراض روحانیون مشهد ، به اجباری شدن کلاه پهلوی برای مردان بود که از حمایت محمدولی اسدی ، تولیت وقت آستان قدس رضوی و پدر دامادهای محمدعلی فروغی نیز برخوردار بودند . ■ ماجرای کشف حجاب زنان ، 6 ماه بعد از غائله مسجد گوهرشاد و مربوط به 17 دی 1314 است. ■ در ماجرای گوهرشاد ، بین فتح الله پاکروان ، استاندار خراسان و محمدولی اسدی در اجباری شدن کلاه شاپو اختلاف افتاد و پس از واقعه گوهرشاد ، محمدولی اسدی ، اعدام و بیات ، فرمانده شهربانی مشهد هم برکنار شد . ✍عبدالرضا داوری