دادستان مرکز استان هرمزگان در محل آتش‌سوزی پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس حضور یافت.

آتش‌سوزی پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به منظور بررسی موضوع آتش سوزی در بخش هایی از پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس شخصاً در محل حادثه حضور یافت.

دادستان مرکز استان هرمزگان در این بازدید که مسئولان آتش نشانی، مدیریت بحران، ضابطین و مسئولین پالایشگاه نفت آفتاب حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت اطفای حریق این مجتمع پالایشگاهی را دریافت کرد.

وی همچنین برای اطفا و مهار حریق با بسیج کلیه امکانات موجود در دستگاه های مختلف و اعزام تیم های آتش نشانی و تانکرهای آبرسان دستورات لازم را صادر کرد.

دادستان مرکز استان هرمزگان در ادامه با تأکید بر لزوم بررسی علل این حادثه، گفت: در رابطه با این آتش سوزی پرونده قضایی تشکیل شده است و مطابق اعلام کارشناسان به دلیل دمای بالای آتش در محل آتش سوزی فعلا امکان اعلام دقیق علت آتش سوزی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه گزارش نهایی حادثه پس از تکمیل تحقیقات به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید، خاطرنشان کرد: بر این اساس مقرر شد تیم کارشناسی ویژه ای در محل حضور یافته و این موضوع را به صورت دقیق بررسی و اظهار نظر کند.

گفتنی است؛ ساعت ۱۵ امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ بخش هایی از پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس دچار آتش سوزی شد که این حادثه تاکنون کشته و مصدومی نداشته است.

کد خبر 772809
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha