صدماتی که مصرف بیش‌ از حد پلاستیک به محیط‌زیست می‌زند بر کسی پوشیده نیست. از این‌رو، اقداماتی از سوی مسئولان شهری و نهادهای مردمی با هدف کاهش مصرف این ماده آسیب‌رسان به طبیعت انجام می‌شود.

محیط زیست

به گزارش همشهری آنلاین، راه‌اندازی خانه‌های حامی محیط‌زیست از جمله این اقدامات است که بر این اساس یکی از این خانه‌ها مدتی پیش در محله جمالزاده افتتاح و در کنار آن از فعالان محیط‌زیست تجلیل شد.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۶ در مراسم افتتاح خانه محیط‌زیست جمالزاده ضمن اهدای حکم مسئول خانه محیط‌زیست از تعدادی از فعالان وهنرمندان صنایع‌دستی در حوزه محیط‌زیست تجلیل و قدردانی کرد.   
"حسن اختردانش " در این مراسم گفت : «به منظور فرهنگ‌سازی و مشارکت فعال شهروندان در محافظت از محیط‌زیست شهری و با توجه به مشکلات زیست‌محیطی، امروزه  بیشتر از هر زمان دیگری حفاظت از محیط‌زیست ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.»
در ادامه مراسم با حضور مسئولان محیط‌زیست منطقه و شهردار ناحیه ٢ و رئیس اداره مدیریت پسماند مراسم اهدای پلاک سوپر مارکت دوستدار محیط‌زیست به واحد صنفی محله، به دلیل همکاری‌ این واحد با برنامه‌های محیط‌زیستی، اهدا شد.
 روند شناسایی و تشویق و حمایت از اصناف حامی محیط‌زیست از برنامه‌های اولویت‌دار و ادامه‌دار اداره محیط‌زیست شهرداری منطقه است.

کد خبر 772629

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha