از چندی پیش شایعات پیرامون پیوستن قایدی به اتحاد کلباء مطرح بود. مجیدی علاقه زیادی دارد تا شاگرد سابقش را یک بار دیگر در اختیار داشته باشد

مجیدی و قایدی

به گزارش همشهری آنلاین  شواهد و قرائن نشان می دهد که باید شاهد جدایی مهدی قایدی از استقلال باشیم. وینگر بوشهری که فصل بسیار خوبی را در تیم ساپینتو تجربه کرد، با پایان قراردادش به امارات برگشته اما از آنجایی که قرار نیست به فوتبالش در شباب الاهلی ادامه دهد، این تیم را در اردوی صربستان همراهی نکرد.

از چندی پیش شایعات پیرامون پیوستن قایدی به اتحاد کلباء مطرح بود. مجیدی علاقه زیادی دارد تا شاگرد سابقش را یک بار دیگر در اختیار داشته باشد و بتواند از توانایی های این بازیکن سرعتی در تیمش استفاده کند. به همین دلیل، مذاکرات با شباب الاهلی چند وقتی است که در جریان است و قایدی فاصله ای تا پیوستن به تیم فرهاد ندارد.

عکس| توافق بزرگ؛ معاوضه محبوب ترین ستاره استقلال نهایی شد

چندین رسانه اماراتی از جمله سدد و فوتبال امارات خبر داده اند که دو باشگاه شباب الاهلی و اتحاد کلباء برای معاوضه مهدی قایدی و عادل سلطان به توافق نهایی دست یافته اند تا بدین ترتیب وینگر بوشهری یک بار دیگر زیر نظر فرهاد مجیدی مشغول فعالیت شود.

این نمی تواند خبر خوبی برای هواداران استقلال باشد که امید زیادی به درخشش زوج بوشهری در فصل بعد داشتند. مهدی قایدی و محمد محبی که روی بیش از 30 گل تیمشان در فصل قبل نقش اصلی را ایفا کردند، جایی در استقلال مدل نکونام ندارند که البته این سرمربی جوان بارها بر حفظ 2 ستاره فصل قبل تأکید کرده بود اما این اتفاق رخ نداد.

کد خبر 772317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • حق گو IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    28 10
    به طور کلی هر بازیکنی که در استقلال بدرخشه باید فصل بعد تو تیم نباشه. حتی اگه شده خودشون براش مشتری پیدا می کنن. و می فرستن بره!
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      15 11
      چه درخششی وی وی کمک نایب قهرمان
    • وحید IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      3 3
      ... نمک نریز ...
  • عیسی ربیعی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    15 4
    باید یک آدم با صاحبی باشد که امورات تیم را به عهده بگیرید ،و بازیکنان را نگه دارد استعفا دادن امیری خود نشانه ضربه زدن عمدی به استقلال بود
  • علیرضا ss IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    10 11
    این کار چند سال اخیر وزارت ورزش هست که هرفصل باید شاکله اصلی استقلال از هم بپاشه بهترین بازیکناش جدا بشه، تیم بدون مدیریت بدون مربی باشه که تیم حکومتی بتونه راحت تر به نقل و انتقالات برسه و بعدش میگن برابری و فوتبال پاک، این عقده کسانی هست که الان در راس امور قرار دارند عقده اون سالهایی که تاج کبیر استقلال بزرگ در آسیا آقایی می‌کرد عقده اون سالهایی هست که تیم حکومتی لنگپولیس با نرفتن به دسته 2 می‌جنگید عقده اون دربی هایی هست که اشک لنگیها درآورده بود، بازم هرکاری بکنن این روزها میگذره و مردم ایران برنده همه این بازی‌ها خواهند شد استقلال بزرگ مال مردم ایران هست هویت ملی فوتبال ایران است..
    • علی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      1 2
      بدترین رتبه سرورت ۱۲ بوده درحالی که کیسه رتبه ۱۳ حالا کدوم به دسته ۲نزدیکتره ،البته استدلال کیسه هست دیگه
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    3 2
    همیشه بزرگترین ضربه رو به کیسه سرمربیان وقتشون میزنن..