همشهری آنلاین: تیم دو نفره پینگ پنگ ایران برای اولین بار در تاریخ برگزاری مسابقات پروتور به مرحله نیمه‌نهایی رسید و مدال برنز خود را مسجل کرد.

به گزارش ایسنا ادامه مسابقات پینگ پنگ پروتور بزرگسالان جهان در ایندوره هند پیگیری شد و طی آن تیم دونفره احدی و اخلاق پسند ملی پوشان کشورمان موفق شدند در یک بازی خوب و دیدنی موفق با نتیجه 4 – 1 تیم دونفره کاچوتس از هنگ کنگ و شاکرین ابراهیم از مالزی شکست دهند و برای اولین بار در تاریخ 13 ساله برگزاری پوروتورهای پینگ‌پنگ جهان به مرحله نیمه نهایی راه یابند و یک مدال برنز کسب کنند.

اخلاق پسند و احدی گیم اول را 11 – 5 واگذار کردند ولی در 4 گیم دیگر با حساب 11 – 7 ، 11 – 2 ، 14 – 16 و 12 – 10 بر حریفان خود چیره شدند تا به مرحله نیمه پایانی راه پیدا کنند. اخلاق پسند و احدی در مرحله نیمه نهایی یک مسابقه سخت با تیم سنگاپور خواهند داشت. گائونینگ و یانگ زی حریفان تیم ایران بترتیب در رده های 22 و 39 جهان قرار دارند.

در دیگر مسابقه مرحله یک چهارم نهایی دونفره تیم فرقدانی و بایرامپور به مصاف تیم خوب و قدرتمند سنگاپور رفتند که علی رغم بازی خوب و نزدیکی که به نمایش گذاشتند ولی در نهایت 4 – 2 مغلوب حریفان خود شدند.

کد خبر 77226

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز