پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اقدام علیرضا بیرانوند خیلی آماتور بود و ضربه‌ای که او به هواداران زد غیر قابل جبران است.

هجوم هواداران سرخابی به صفحه گلر پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، سهراب انتظاری در مورد اظهاراتش مبنی بر اینکه نمی‌توان از بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس خرده گرفت، اظهار داشت: اصلا چنین صحبتی انجام ندادم. متاسفانه خبر جدایی بیرانوند شوکه کننده بود و با شرایطی که حال حاضر وجود دارد، قهرمانی را زهر هواداران کردند. مگر می‌شود که بازیکنی که قرارداد داشته و بالای ۹۰ درصد پول گرفته، برود و قراردادش را فسخ کند؟ مگر می شود که چنین اتفاقی رخ دهد؟ فوتبال ما با این اتفاقات از حرفه‌ای بودن خیلی فاصله گرفته است.

پیشکسوت سرخپوشان افزود: نمی‌دانم مقصر کیست، اما ساختار فوتبال ما مشکل دارد. چه ایرادی داشت که بازیکنان تیم را قهرمان، پولشان را کامل می‌گرفتند و با خیال راحت به تعطیلات می‌رفتند. این متاسفانه به ساختار فوتبال ما باز می‌گردد.

انتظاری در مورد جدایی بیرانوند تاکید کرد: متاسفانه حرکت بیرانوند خیلی آماتور بود. او بازیکنی است که فوتبال اروپا را دیده و می‌داند که هیچ کجا پرسپولیس نمی‌شود. واقعا این شرایط جای تاسف دارد.

پیشکسوت سرخپوشان خاطر نشان کرد: معتقدم آسیبی که بیرانوند به تیم و هواداران وارد کرد، حتی اگر برگردد هم غیر قابل جبران است. این هوادار مگر چیزی جز عشق از پرسپولیس بدست می‌آورد. متاسفانه قهرمانی را زهر آنها کردند. امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود اما پرسپولیس از هر نامی بزرگ‌تر است.

کد خبر 771543
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خالقی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    11 0
    درود
    • DE ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      8 0
      فوتبال ایران چه زمانی حرفه‌ای بوده که الآن باشه؟ فوتبال ایران چرت‌وپرته و همه فقط دنبال پول هستند. هر کجا که پول بیشتری باشه، بازیکن‌ها همان‌جا می‌روند.
  • امیر IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    3 0
    چند روز خورد و خوراک نداریم اگه دروازه بان خوبی شده بخاطر خط دفاعی پرسپولیس بوده پس یه دروازه بان بی حاشیه بیارید و خیال هوادار رو راحت کنید عقده ای ... کمبود توجه داری ؟
  • پرسپولیس کهکشانی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    8 0
    اگه به رفتنش اهمیت نمیدادید الان برمیگشت. واقعا ساده اید. مگه کی هست بیرانوند؟؟!
  • قرمزته IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    6 1
    وقتی تو بازی پرسپولیس نفت ، بیرانونددروازه بان نفت بود و میخواست بیاد پرسپولیس، دروازه بان پرسپولیس سوشا مکانی بود و جلو سوشامکانی بیرانوندو تشویق کردید، حالا چوبشو بخورید
  • ایران آزاد IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    8 1
    به امید خدا ،،،مدیران دیگه اجازه برگشت بهش ندهند و بجای او فرزند خلف عقاب آسیا آقای عابدزاده آقا امیر عابدزاده بیارند جوان هست و با انگیزه و برای سالهای آینده خوبه بیرانوند به آخر.سالهای فوتبالی نزدیک شده و با این کارش ،،مخصوصا بعد از اون کارهای پابان فصل ،،،،کار خوبی با هوادران و مخصوصا نام پرسپولیس کبیر نکرد
  • علی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    5 2
    علی بیرو ، اگر به استقلال بری مثل ضربه ای که رییس گروه واگنر به پوتین وروسیه زده . تو هم از پشت به پرسپولیس خنجر میزنی .
  • Mehras IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    9 1
    خدا پدرتو بیامرزه ینفر حرف درست زد،بخدا ما پرسپولیسی ها باید کاری کنیم حتما بره با این رفتارش تا نابود شدنشو ببینه،دروازه بان زیاده عابدزاده عالیه خیلی هم جوونتر و بی ادعاتر نزاریم برگرده عشق است پرسپولیس
  • حامد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    2 5
    تا داورو دارید غم ندارید
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    5 2
    وقتی به کسی زیاد بها داده شود آن‌هم کسی که در این مملکت تحصیلات آنچنانی ندارد و با پول همین مردم به جایی رسیده و فکر میکند اگر نباشد چه اتفاقی می افته ، خیلی بهتر از این آقا بودند رفتند و هیچ اتفاقی نیفتاد