دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد.

اوزونیدیس

همشهری آنلاین: مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان در ابتدای فصل هدایت این تیم را به اوزونیدیس سرمربی یونانی سپردند ولی عملکرد این مربی در هفته‌های اخیر باعث شده تا او شانس زیادی برای ماندن در گل‌گهر نداشته باشد. هر چند اوزونیدیس مربی بی حاشیه‌ای است و بازیکنان گل‌گهر هم در مصاحبه‌هایشان از عملکرد فنی این مربی تعریف کرده‌اند ولی نتایج تیم سیرجانی در هفته‌های اخیر باعث شده تا مدیران این باشگاه تمایلی برای حفظ سرمربی یونانی نداشته باشند.

گل‌گهر در ۷بازی اخیر خود با ۴شکست و ۳تساوی مواجه شده و در حال حاضر در رده هفتم قرار دارد، این در حالی است که آنها از لحاظ در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت، شرایط خوبی در لیگ امسال داشته‌اند. سیاست مدیران باشگاه هم در ابتدای فصل این بود که گل‌گهر نسبت به دوران حضور امیر قلعه‌نویی در این تیم، نتایج بهتری در لیگ بگیرد که البته این اتفاق تا به امروز رخ نداده است.

اوزونیدیس در حالی شانس زیادی برای ماندن در گل‌گهر ندارد که مدیر برنامه‌های این مربی به مدیران سپاهان پیشنهاد داده تا برای فصل بعد این مربی را جانشین مورایس کنند! البته این پیشنهاد با مخالفت سپاهانی‌ها روبرو شده است. سپاهان هم با مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد و اگر بخواهد این مربی را کنار بگذارد، قطعا باید با مورایس به توافق برسد، در غیر اینصورت حق کنار گذاشتن این مربی پرتغالی را ندارد.

کد خبر 851635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • مجید IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    8 0
    وای بر شما که با سپاهان چیکار کردید
  • مهرداد IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    2 1
    اتفاقا خوبه برای پرسپولیس 🤣🤣🤣🤣😭😭😭😭
  • علی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 0
    سپاهان با مربیان داخلی مثل قلعه نوعی فرهاد کاظمی و فرکی بهتر نتیجه میگیره