خبری که از روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب زیادی هم داشت دزدیده شدن مجسمه منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال و فوتبال کشورمان بود که حتی واکنش خانواده آن مرحوم را در پی داشت.

به یاد منصور پورحیدری

در همین ارتباط تماسی را با خانم فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری داشتیم. او در پاسخ به همشهری آنلاین گفت: «حقیقت اینکه دزدی کردند یا هر چیز دیگری نمی‌دانم، اما آنچه که مشخص است، به نظر می‌رسد که بله مجسمه را کنده و برده‌اند. الان هم در راه شهرداری هستم تا آنجا گزارش بدهند، جریان چه بوده است. آیا خودشان خبر دارند؟ چه اقدامی انجام خواهند داد؟ چه کسی بوده که مجسمه را برده؟ یا اینکه چرا برده است؟

همسر مرحوم پورحیدری درباره اینکه آیا در نزدیکی تندیس مرحوم پورحیدری دوربینی نبوده که با بازبینی آن متوجه بردن تندیس بشویم، تاکید کرد: «چرا دوربین هست، اما نمی‌دانیم کجا باید برویم که بتوانیم فیلم دوربین‌ها را بگیریم و ببینیم. خانه‌های اطراف دوربین دارند. فعلا هم باید به شهرداری بروم تا ببینم چه می‌شود؛ چراکه یکی به من گفت ممکن است، مجمسه را خود شهرداری برای پاکسازی یا حتی تعمیر برده باشد.»

عکس | همسر پورحیدری پیگیر ناپدید شدن مجسمه اسطوره استقلال | چرا باید این کار را کرده باشند؟

وی افزود: «برخی می‌گویند باید به بخش زیباسازی شهرداری بروم و برخی می‌گویند به قسمت تربیت بدنی مراجعه کنم. حالا من خودم درحال رفتن به اداره زیباسازی شهرداری منطقه یک هستم. واقعیت ما خودمان هم نمی‌دانیم کندن مجسمه پورحیدری کار چه کسی است. مگر اینکه طرف مریض و روانی باشد. وگرنه کسی که مرده و آزارش به کسی نمی‌رسد، چرا باید مجسمه‌اش را کنده و ببرند. می‌خواهند اذیت کنند. نمی‌دانم از طرف چه کسی بوده است. پی‌گیر ماجرا هستم.»

کد خبر 770614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    1 0
    اونجا هم تقاطع است دوربین داره و هم همه خونه های دو طرف دوربین داره . بماند که شاید از روبرو مجتمع سبحان هم دید داشته باشه . اراده وجود داشته باشه یک دو سه می تونن پیدا کنن . بماند که چنین تندیسی که با پایه اش حداقل 1 الی 1/5 تن وزن داره نه به این سادگی جابجا می شه نه کنده می شه . ادم متفرقه هم نه این کار را می کند نه جرات می کند چنین کاری بکند . بماند که به دردش هم نمی خورد . حال پیدا کنید پرتقال دزد را !