چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۷:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازگشت پالایش نفت اصفهان در روز ۲۰ اسفند به گردونه معاملات سهام، ظاهرا باعث رونق بازار سهام شده و روز چهارشنبه ۲۱ اسفند هم افزایش تقاضا برای این شرکت نوار شاخص را صعودی نگه داشت.

در این روز تا ساعت ۱۱:۴۳ شاخص کل قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران با ۴.۵ واحد رشد روبرو شد و به ۸ هزار و ۱۳۶ واحد رسید اما شاخص بازار اول (شاخص عملکرد تالار اصلی) با ۱.۷ واحد افت به ۶ هزار و ۵۳۳ واحد نزدیک شد.

شاخص بازار دوم (شاخص عملکرد تالار فرعی) تا این لحظه از معاملات بورس تهران، ۴۴ واحد مثبت خورد و تا رقم ۱۲ هزار و ۷۰۲ واحد بالا رفت.

پالایش نفت اصفهان تا لحظه تکمیل گزارش حاضر، ۱۷۵ خریدار داشته که این افراد اقدام به خرید ۳.۷ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۱۷.۸ میلیارد ریال کرده‌اند.

از سوی دیگر امروز ۳۰۴ نفر برای خرید ۲.۸۴ میلیون سهم پتروشیمی فن‌آوران به ارزش ۶.۸ میلیارد ریال دستور خرید صادر کردند.

آن سوی دیگر بازار طی دادوستدهای بورس تهران تا این لحظه، بیشتر مراجعه کنندگان تصمیم به فروش صهام بانک پارسیان داشتند به طوری که ۲۵۰ دستور فروش برای ۵.۷ میلیون سهم این بانک به ارزش ۸.۴ میلیارد ریال صادر شد.

پس از آن حجم عرضه سهام گل‌گهر بیش از سایر شرکت‌ها تا این لحظه گزارش شده و ۷۳۳ نفر ۷۳۱ هزار و ۳۰۰ سهم این شرکت به ارزش ۷.۵ میلیارد ریال را به فروش گذاشته‌اند.

گزارش‌های رسیده از تالارهای مبادلات سهام نشان می‌دهد تا زمان تنظیم گزارش حاضر در بورس تهران ۵۲ میلیون سهم به ارزش ۲۱۶.۲۶ میلیارد ریال دادوستد شده است.

کد خبر 77023

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز