کیلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی در باشگاه پاری سن ژرمن دچار مشکلاتی شده است که مادرش فائزه لماری و نیز مدیر برنامه‌های هم‌تیمی‌اش اشرف حکیمی، هم درگیر این ماجراها شده‌اند.

امباپه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میرر، مدیر برنامه‌های اشرف حکیمی مدافع پاری سن ژرمن، از مادر کیلیان امباپه پس از راه‌اندازی آژانس انتقالاتی با پسر فوق ستاره‌اش انتقاد کرد.

فائزه لماری و امباپه ۲۴ ساله، در حال مذاکره با تعدادی از بازیکنان در سراسر فوتبال فرانسه برای پیوستن آنها به آژانس تازه‌تاسیس خود هستند و اخیرا شایعاتی مبنی بر اینکه حکیمی نیز به این آژانس خواهد پیوست، به گوش می‌رسد. اما مدیر برنامه‌های فعلی مدافع راست مراکشی، الخاندرو کامانو، چنین ادعاهایی را رد کرده و در عوض لماری را به دلیل «عدم احترام» مورد انتقاد قرار داده است.

کامونو که داستان امباپه و آژانس مادرش را گزارش کرده است، در مصاحبه‌ای گفت: «ما بسیار شگفت‌زده شده‌ایم که فقط به دلیل اینکه او مادر یک بازیکن مهم است، می‌تواند در بازار نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال دخالت کند.» 

کامونو همچنین گفت: «اشرف با این پروژه موافق است و سال‌هاست که با کیلیان رابطه شخصی دارد که ما به آن احترام می‌گذاریم و او را دوست داریم. اما در مورد فائزه لماری باید بگویم مادر یک بازیکن بودن کافی نیست. برای من این نشان‌دهنده عدم احترام است. فائزه لماری تجارتی را آغاز کرده که برای آن هیچ چیز جز کیلیان امباپه را ندارد. تجارت او اهمیتی در بازار ندارد. او تجربه‌ای ندارد و معامله‌ای انجام نداده است و نفوذی هم در بازار ندارد.»

بدیهی است که حکیمی به این زودی به آژانس امباپه نخواهد پیوست، اما مهاجم پاری سن ژرمن و لماری اهداف دیگری هم دارند. رایان چرکی بازیکن فوتبال اهل فرانسه که برای باشگاه لیون بازی می‌کند، با دستیابی به توافق در چند هفته گذشته، قرار است به یکی از اولین مشتریان آنها تبدیل شود.

در همین حال، آینده خود امباپه نامشخص است. این بازیکن ۲۴ ساله وارد ۱۲ ماه پایانی قرارداد خود با پاری سن ژرمن شده است و غول‌های فرانسوی می‌خواهند او را در تابستان امسال بفروشند تا مبلغ قابل توجهی از انتقال را پس بگیرند.

امباپه اصرار دارد که تابستان تصمیمش را در مورد آینده خود بگیرد. رئال مادرید محتمل‌ترین مشتری اوست که در تابستان ۲۰۲۱ پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی (۱۷۲ میلیون پوندی) برای این ملی‌پوش فرانسوی ارائه کرد و سال گذشته تلاش بیشتری برای جذب او داشت.

امباپه پس از اطلاع به پاری سن ژرمن مبنی بر اینکه بند تمدید یک‌ساله خود را که او را تا سال ۲۰۲۵ در پارک دو پرنس نگه می‌دارد، اجرا نمی‌کند، به نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گفت: «من نه درخواست فروختن و نه رفتن به رئال مادرید کردم. من فقط تایید کردم که نمی‌خواهم سال اضافی پیش‌بینی‌شده در قرارداد را فعال کنم. ما هرگز در مورد تمدید با پاری سن ژرمن صحبت نکرده‌ایم، اما خوشحالم که فصل بعد اینجا می‌مانم.»

در یک کنفرانس مطبوعاتی یش از رویارویی فرانسه با جبل الطارق در مقدماتی یورو ۲۰۲۴، بازیکن فرانسوی با عصبانیت تاکید کرد: «فکر نمی‌کردم حرف‌های من کسی را ناراحت کرده باشد یا به کسی توهین کرده باشم.»

کد خبر 769329
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha