مهاجم منچستریونایتد، عمارت خود در منچستر را اجاره داده است که این به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه این مهاجم ممکن است در تابستان امسال باشگاه را ترک کند، افزوده است.

میسون گرینوود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل، گفته می‌شود که میسون گرینوود بازیکن  منچستریونایتد عمارت مجلل خود در منچستر را اجاره داده است و به احتمال زیاد به‌زودی این تیم را ترک خواهد کرد.

گرینوود از ژانویه ۲۰۲۲، زمانی که به دلیل اتهامات مربوط به تجاوز جنسی تعلیق شد، برای یونایتد بازی نکرده است. اگرچه اتهامات علیه او در نهایت در فوریه ۲۰۲۳ به دلیل کناره‌گیری شاهدان کلیدی لغو شد؛ با این حال، تحقیقات داخلی باشگاه برای تصمیم‌گیری درباره آینده او ادامه دارد. اگرچه او در لیست تیم باقیمانده آنها برای فصل ۲۰۲۳-۲۴ قرار گرفته است.

سان گزارش می‌دهد که او خانه خود را در منچستر اجاره داده است و این نشان می‌دهد که به‌زودی از آنجا نقل مکان می‌کند، زیرا یونایتد به طور بالقوه به دنبال قطع رابطه با بازیکن سابق انگلیس است.

این گزارش می‌افزاید که هزینه اجاره این خانه شش خوابه بیش از ۱۵۰۰۰ پوند در ماه (۱۹۰۰۰ دلار) است.

گزارش شده است که سه باشگاه سری آ، یعنی یوونتوس، اینتر و آث میلان با یونایتد تماس گرفته‌اند و همگی علاقه‌مند به جذب گرینوود به صورت کوتاه‌مدت هستند.

گفته می‌شود که او به عنوان بازیکنی که در لیست نقل و انتقالات قرار دارد در نظر گرفته نمی‌شود و به احتمال زیاد به صورت قرضی جدا می‌شود نه قرارداد دائمی. دیلی میل در اوایل این ماه گزارش داد که منچستریونایتد در حال مذاکره بر سر ارسال قرضی این بازیکن به ایتالیا، اسپانیا یا ترکیه است.

اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد، ظاهراً مانند تعدادی از هم‌تیمی‌هایش، مایل است گرینوود را به جمع بازگرداند، اما احتمال دارد این کار منجر به واکنش شدید مدیران باشگاه شود. این ستاره ۲۱ ساله هنوز تحت سرمربی جدید اریک تن هاخ ظاهر نشده است. این مربی هلندی به صراحت گفته است که در تصمیم‌گیری برای بازگرداندن این بازیکن دخالتی ندارد. 

گرینوود که در مجموع ۱۲۹ بازی برای یونایتد انجام داده و ۳۵ گل به ثمر رسانده است، طبق گزارش‌ها می‌خواهد شرایطش هرچه زودتر مشخص و تصمیم نهایی گرفته شود. همچنین گفته شده است که باشگاه یونایتد هیچ تاثیری در آینده این بازیکن ۲۱ ساله نخواهد داشت.

به‌تازگی تصاویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد مهاجم یونایتد به‌تنهایی با یک مربی خصوصی تمرین می‌کند.

کد خبر 769109
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha