رامین رضاییان مدافع راست تیم ملی کشورمان می‌گوید: «درست است که تیم‌های حاضر در تورنمنت کافا در آن حد و اندازه‌ها نبودند، ولی ازبکستان تیم خوبی بود.»

رامین رضاییان

مدافع ملی پوش کشورمان در گفت‌وگو با همشهری آنلاین با اشاره به حضور تیم ملی در تورنمنت کافا تاکید کرد: «مهم‌ترین دستاورد حضور در رقابت‌هایی مانند کافا، گرفتن حس قهرمانی بود که به‌دست بیاوریم. برای قهرمانی به تورنمنت کافا رفتیم و خوشحالم آن را کسب کردیم.»

وی افزود: «می‌دانم با توجه به شرایطی که ما داشتیم تیم‌های حاضر در آن حد و اندازه نبودندریال ولی ازبکستان تیم خوب و قابل احترامی بود. البته همه تیم‌ها قابل احترام هستند. یک موضوع دیگری هم که بود اینکه حس قهرمان شدن به تیم ملی بیاید و این حس خیلی به تیم ملی در رقابت های جام ملت‌ها کمک می‌کند. این تجربه باعث می‌شود، حس بچه ها و تمرکزشان خیلی بالا برود.»

رضاییان خاطر نشان کرد: «انشاءالله امکانات خوبی برای تیم ملی فراهم شود. بازی‌های دوستانه قوی تر با تیم های بزرگ تر فراهم کنند. کادرفنی هم همین را می خواهد. آنها هم دوست دارند با تیم‌های قوی‌تر و محکم‌تری بازی کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و با تیم‌های خیلی بزرگ بازی کنیم.»

مدافع تیم ملی کشورمان در خصوص سطح بازی‌های کافا گفت: «سطح بازی‌ها خوب بود. یعنی امکانات خوب بود. شرایط خوب بود. استادیوم‌ها خوب بودند. در همین وضعیت ما سه بازی انجام دادیم و فکر می‌کنم چیز بدی نیست. حالا تا جام ملتها ۵-۶ ماه مانده است. در این مدت می‌توانیم بازی‌های بهتری را برگزار کنیم. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. همانطورکه پیش‌تر گفتم این حس قهرمان شدن که بعد از مدت‌ها به‌دست آمد، حس خیلی خوب است. این کمک می‌کند در جام ملت‌ها اتفاقات خوبی برای‌مان بیفتد.»

کد خبر 768940

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جمشید IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 1
    اقای رضاییان قلعه نوعی هم مثل کی روش بازیهای تدارکاتی با تیم های گمنام و درجه ۳ رنکینگ فیفا که بتونه رنکینگ ایران را تو رده بندی فیفا بالا ببره تا بتونه یک اسم و رسمی برای خودش پیدا کنه