سرپرست فرمانداری کرمانشاه از مهار آتش سوزی مرکز بازیافت زباله شهر کرمانشاه پس از گذشت ۲ ساعت و با کمک ۱۷ خودرو آتش نشانی و دیگر تجهیزات لازم خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، «محمدرضا آمویی» اظهار داشت: در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه عصرروز سه شنبه حوالی سایت بازیافت در اطراف کرمانشاه دچار حریق شد که با هماهنگی که با مدیریت بحران استان کرمانشاه صورت گرفت، اولین خودرو آتش نشانی ساعت ۱۵ و ۲۴ دقیقه در محل حاضر شد.

او با اشاره به حجم عظیم حریق که به خاطر زباله های زیاده دپو شده اشتعال گسترده ای به همراه داشت، افزود: باید از چند جبهه اطفا حریق در دستور کار قرار می گرفت.

آمویی اضافه کرد: برای این کار از ظرفیت ۱۰ ایستگاه آتش نشانی، پتروشیمی، پالایشگاه و دیگر واحدهای صنایع بزرگ حوالی کرمانشاه برای مهار حریق کمک گرفته شد.

او عنوان کرد: بعد از حدود ۲ ساعت حریق تا حدودی مهار و هیچگونه تلفات جانی نداشتیم و تجهیزات محیط، دستگاه‌های گران قیمت، مزارع ساختمان، شرکت ها و ماشین آلات نیز دچار خسارت نشدند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: ضمناً ۱۵ تانکره آب معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه نیز برای کمک رسانی و جلوگیری از سرایت آتش به زمین‌های مجاور و ساختمان بازیافت در محل حضور پیدا کردند.

او اضافه کرد: ۱۰ دستگاه لودر، پنج دستگاه کمپرسی، ۲ بیل زنجیری و ۱۰۰ گالون فوم در جهت اطفا حریق مورد قرار گرفته است. آمویی خاطرنشان کرد: در محل حضور داشته و بر عملیات اطفای حریق نظارت میدانی داریم.

کد خبر 768647

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha