فرهاد مجیدی ۳سال بعد از درگیری شدید با نکونام، در فضای مجازی از او حمایت کرد.

مجیدی و نکونام

به گزارش همشهری‌آنلاین، تعیین تکلیف نیمکت استقلال پیچیده شده و طی روزهای گذشته به‌عنوان سوژه اول محافل ورزشی و رسانه‌ای مطرح بوده است. آخرین داستان -دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب- آن است که مدیران استقلال روی جواد نکونام نظر دارند اما گویا او با مشکلاتی برای اخذ مجوزهای لازم مواجه است که مسئولان باشگاه در حال رفع آن هستند.

اینکه نکونام با چه موانعی مواجه است به درستی مشخص نیست و کسی هم توضیح روشنی در این زمینه ارائه نمی‌دهد. با این حال در جریان بودن پرونده نکو، باعث شده برخی پیشکسوتان استقلال به حمایت از این مربی بپردازند. به‌عنوان مثال امیرحسین صادقی یکی از کسانی بود که در فضای مجازی از حضور نکو روی نیمکت استقلال حمایت کرد و اساسا استوری او طوری بود که خیلی‌ها تصور کردند کار پیوستن نکونام به استقلال تمام ‌شده است.

در این میان اما چیزی که کمتر کسی می‌توانست تصور کند، حمایت فرهاد مجیدی از نکونام بود. سرمربی و کاپیتان پیشین استقلال در حالی با انتشار تصویر ۲نفره‌اش با جواد به پشتیبانی از او برخاست که این ۲نفر روابط پرفراز و نشیبی با یکدیگر داشته‌اند. هم در دوران بازی شاهد طعنه‌زنی‌های آنان به هم بودیم و هم در دوران مربیگری. اوج این داستان مربوط به ۳سال پیش بود؛ زمانی که مسابقات فوتبال بعد از وقفه کرونایی از سر گرفته شد و فولاد توانست استقلال را شکست بدهد.

در آن زمان بگومگوی تندی بین مجیدی و نکونام در گرفت؛ چنان که جواد در طعنه به همبازی پیشین خود گفت: «کار مربیگری نیاز به تلاش دارد و این نیست که دنبل فالوئر و فضای مجازی باشم. الان هم به فکر بازی بعد هستیم تا موفق شویم.» مجیدی هم در پاسخ، گروهی را متهم به حسادت به‌خودش کرد. بعدها هم اتفاق دیگری رخ نداد که حمل بر رفع آن کدورت شده باشد. حالا اما فرهاد مجیدی که به ندرت به مسائل فوتبال ایران واکنش نشان می‌دهد، به حمایت جانانه از نکو پرداخته تا روشن شود بین ۶ و ۷، صلح و سازش برقرار شده است!

کد خبر 768254
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    2 0
    موانع کاملا مشخصه....نهادهای امنیتی و تندروهایی که مملکت رو به روز سیاه نشاندن...مافیای فوتبال که با تیم تاج مشکل دارد...بفهم..
  • کورش IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 3
    چون پای قلعه نوعی وسط بود مجیدی پیش قدم شد در واقع هردو دشمن قلعه نوعی هستن نه دوست همدیگر اگر پای قلعه نوعی وسط نبود عمرا مجیدی این حمایت را انجام میداد
  • غدیر IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    1 5
    حمایت گرگ از شغاله و جدی نگیرین