همشهری آنلاین: تعداد نمادهای معاملاتی باز شده در جریان دادوستدهای روز یکشنبه ۱۸ اسفند ماه به ۹ نماد رسید.

بر این اساس در معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران نماد شرکت‌های سیمان کردستان، سیمان بجنورد، نوش مازندران و ماشین‌سازی نیرو محرکه با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۸ بازگشایی شد و کارخانجات مخابراتی ایران هم با توجه به اعلام تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۷ و اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۸ به چرخه معاملات بورس بازگشت.

نماد لوله و ماشین‌سازی ایران هم امروز پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه و اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۸ امروز باز شد و کارخانجات تولیدی و صنعتی ثابت خراسان هم طی مبادلات امروز پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بدون تقسیم سود نقدی با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان تیر ۸۸ آماده انجام معامله شد.

امروز سهامداران قند قزوین و تامین ماسه ریخته‌گری پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۸ دادوستد سهام این دو شرکت را از سر گرفتند.

از سوی دیگر در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت تجهیز نیروی زنگان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و داروسازی زهراوی جهت برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف می‌شود.

کد خبر 76762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز