نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نگرانی از دستیابی ایران به تجهیزات و تسلیحات ارسال‌شده به اوکراین را دلیل امتناع از کمک نظامی به اوکراین عنوان کرد.

نتانیاهو

 به گزارش همشهری آنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای با اعضای کنست (پارلمان این رژیم) ضمن انتقاد از روابط ایران و روسیه دلیل عدم ارسال سامانه‌های تسلیحاتی به اوکراین را نگرانی از دستیابی ایران به آن فناوری‌ها دانسته است. 

وب‌سایت صهیونیستی «والانیوز» در یک خبر اختصاصی امروز پنجشنبه گزارش داده نتانیاهو در جلسه روز سه‌شنبه خود با نمایندگان کنست نگرانی خود را از گسترش روابط نظامی میان ایران و روسیه ابراز کرده است. 

نتانیاهو در آن جلسه مدعی شده گفت‌وگویی «باز و صادقانه‌» با روسیه داشته و به مقام‌های این کشور گفته تل‌آویو از رد و بدل شدن فناوری‌های پیشرفته میان تهران و مسکو نگران است. 

مقام‌های اوکراین و کشورهای غربی از چند ماه بعد از آغاز عملیات روسیه در اوکراین در فوریه ۲۰۲۱ مدعی شده‌اند که ایران پهپادهایی را برای استفاده در جنگ اوکراین روانه روسیه کرده است. 

مقام‌های جمهوری اسلامی ایران بارها این گزارش‌ها را تکذیب کرده و آنها را در راستای سیاست‌های ایران‌هراسانه کشورهای غربی توصیف کرده‌اند. 

نتانیاهو در جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه بر پایه همین ادعاهای اثبات‌نشده خطاب به نماینده‌های کنست گفته است: «نمی‌دانیم روسیه از چه ارزی برای پرداخت هزینه کمک‌های نظامی که دریافت می‌کند به ایران استفاده می‌کند.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که روسیه هم از بابت افزایش کمک‌های اسرائیل به کی‌یف ابراز نگرانی کرده است.

طبق نوشته وب‌سایت والا، نتانیاهو توضیح داد که اسرائیل سامانه‌های پدافند هوایی را در اختیار اوکراین قرار نمی‌دهد زیرا نگران است که این فناوری به دستان روسیه بیفتد و سپس به ایران منتقل شود. 

نتانیاهو مهرماه سال گذشته که هنوز نخست‌وزیر این رژیم نشده بود هم در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی مدعی شده بود که هر گونه سلاحی که به اوکراین ارسال شود ممکن است در نهایت به دست ایران بیفتد.

وی گفت: «در خصوص موضوع ارسال سلاح همیشه این احتمال وجود دادر که سلاح‌هایی که ما به میدان جنگ ارسال می‌کنیم ممکن است در نهایت به دستان ایرانی‌ها بیفتد و آنها از این سلاح‌ها علیه ما استفاده کنند.»

نتانیاهو همچنین گفته بود: «در بلندی‌های جولان، جایی که ما در تلاش هستیم از شکل‌گیری یک جبهه تروریستی دیگر علیه خودمان جلوگیری کنیم ما با سلاح‌های ساخت اسرائیل مواجه می‌شویم.»

روسیه از ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ (پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰) بعد از به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری لوهانسک و دونتسک از اوکراین، به این منطقه نیرو اعزام کرد و از آغاز «عملیات ویژه نظامی در اوکراین» خبر داد.

روسیه هدف خود را از این اقدام، نازی زدایی اوکراین، خلع سلاح این کشور، رفع نگرانی‌های امنیتی خود و اجابت درخواست کمک لوهانسک و دونتسک اعلام کرده است.

دولت اوکراین اما استقلال دونتسک و لوهانسک را به رسمیت نشناخته و حضور نظامی روسیه را «تجاوز و حمله به تمامیت ارضی» خود خوانده است.

به دنبال آغاز درگیری روسیه با اوکراین، کشورهای غربی ضمن محکوم کردن مسکو و تشدید فشارهای اقتصادی، حمایت‌های همه جانبه سیاسی، مالی، تسلیحاتی از کی‌یف را در دستور کار قرار داده‌اند.

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ اوکراین اعلام کرده که نمی‌تواند غیر از کمک‌های بشردوستانه کمک‌های دیگری به اوکراین ارسال کند. سال گذشته «بنی گانتز» وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی در چندین نوبت اعلام کرد که تل‌آویو هیچ سلاحی به اوکراین نخواهد فروخت.

این انکارها البته بعد از آن صورت گرفت که  «دیمیتری مدودوف»، نخست‌وزیر سابق و معاون شورای امنیت ملی روسیه به رژیم صهیونیستی درباره حمایت تسلیحاتی از اوکراین هشداری جدی داده بود. 

او مهرماه سال گذشته در کانال تلگرامی‌اش تصمیم احتمالی رژیم صهیونیستی برای ارسال سلاح به اوکراین را مورد انتقاد قرار داد و ضمن توصیف آن به عنوان تصمیمی «بسیار خطرناک» گفت این اقدام «روابط دوجانبه میان دو کشور را به کل تخریب خواهد کرد.»

کد خبر 767371
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 71
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • امیر IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    25 10
    خخخخ دیوانه
    • احمد IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      8 3
      مگه این اسراییل چند نفر هستند که اسلحه صادر میکنند میوه صادر میکنند واکسن میسازند در خاور میانه خشک کل دنیارو تحت تاثیر قرار میدهند اخبار ۲۴ ساعته ایران شده رژیم جعلی اسراییل اینها فضایی هستند یا اینقدر تبلیغات دارن؟
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      8 1
      مگه دروغ میگه؟! روسیه برای اینکه پای ایران رو به جنگ بکشه،تجهیزاتی رو که توی جنگ بدست میاره،میده ایران برای مهندسی معکوس،خود روسیه جنگ میکنه که تجهیزات آمریکایی رو بدست بیاره تا بتونه مهندسی معکوس کنه
  • محمودزاده IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    39 39
    بیچاره زلنسکی را می گویم ان یهودی دلقک که فکر می کرد جنگ هم مانند صحنه تئاتر است وارد جنگ با گرگی چون پوتین کردن و الان به حال خود رها
    • محمد IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      45 21
      اصلا شبیه رها شده ها نیست.میلیاردها دلار کمک نظامی بهش کردن.و تا الآن هم مقاومت سختی کردن
    • ابوالفضل IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      16 1
      ثابت شد که روابط صهیونیست و روسیه بسیار نزدیک است که اسرائیل به اوکراین تسلیحات نمیدهد.. و بهانه میکند که چون بدست روسیه میفته و روسیه به ایران میده و تسلیحات را ایران کپی میکنه.. در حالیکه مسئله اصلی روابط دوستانه مسکو و اسرائیل است و لاغیر. روسیه هم مانند امریکا و مانند صهیونیست ها و مانند غربی ها...برای چپاول و غارت ایران.. نظر یکسان دارند فقط بدلیل بعضی موقعیت ها محبور میشن با ایران مقطعی نزدیک بشن ولی در باطن بفکر غارت ایران هستند و ایران را لقمه چرب می دانند.
    • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      5 4
      خیلی مقاومت سختی بوده کلی از تانک ها و نفربرها و خودروهای زرهی و توپ های خودکششی که اروپا و آمریکا بهشان داده بودند فقط تو چند روز نابود شد
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      7 9
      وای چقدر خندیدم! زلنسکی وارد جنگ شد یا پوتین؟! زلنسکی از یه رئیس جمهور معمولی تبدیل شده به یه قهرمان ملی برای اروپا و جهان،فعلا هم داره در برابر پوتین مقاومت میکنه و از اونجایی که صد تا کشور ازش حمایت میکنن،توی جنگ فرسایشی...این پوتین هست که در پایان بازنده میشه،تا وقتی هم کیف رو نگیره،نمیتونه پیروز بشه و بالاخره اوکراین مناطق رو پس میگیره
  • روح اله دولاح IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    57 54
    با سلام و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز فرمانده دلها انگشت اشاره ام به توست نتانیاهو نخست وزیر گرگ صفت و بیعشور رژیم نامشرع اسراییل ما نیازی به تکلونوژی نظامی شما نداریم ای احمق دلاورمندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با آزمایش موفق موشک هایپر سونیک به دنیا ثابت کردند این مملکت امام حسینی با تکیه بر جوانان خود پله های پیشرفت نظامی و علمی پشت سر خواهند گذاشت و این نبود مگر با رهبری عالمانه و دانشمندی امام خامنه ای عزیز فرمانده کل قوا رژیم نامشرع تل‌آویو بداند که ما نابودی شما را خواهیم دید و نماز شکرگذاری آن پشت سر رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز در مسجدالاقصی اقامه خواهیم کرد و فلسطین قهرمان را به دامن گرم جهان اسلام برمیگردانیم این نصرت الهی است زنده و جاویدان باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سایه امام خامنه ای مستدام باد انشاالله الله اکبر الله اکبر الله اکبر جانم فدای رهبر
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      1 1
      محمد درست میگه
    • گبر IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      0 1
      آفرین
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      6 7
      سلاح های مازیادخوب نیستندوخیلی هانمادهستنداگرخوب بودندتاحالاتواولین فرصت وبدون لحظه ای تردیددرسریع ترین وقت به بزرگترین ارزویتان که نابودی اسرائیل است رسیده بودید.
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    26 15
    سلاحهایی رابزن توسرت
    • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      3 0
      چطوری چاپلوس
    • فاطمه IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      5 1
      این مملکت بایدبافکردرست بچرخه والله اگرایران داخل هاشیه نبودوکمک نکنه به کشورهای عربی می تونست تودهن اسراییل و و وبزنه مردم سرشون توسطل آشغال هست ولی پول وکمک واسه عربهاست رضایت ملت خیلی مهم هست
  • حبیب IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    49 19
    جالبه که اینقدر از ایران هراس داره....اونقدر که حتی می‌ترسه سلاح به کسی بده چون ممکنه ایران به اونها دست پیدا کنه. دم ایران و ایرانی کرم
  • شیخ کوشکاد IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    34 16
    ترسم چیز خوبیه از ترس روسیه سلاح هم به اوکراین نمی‌فروشند تا مبادا غنایم به دست ایران بیفته
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    43 7
    😁🤣😂. حالا شما رو بگو طالبان عوضی رو تا قلب پایتخت و دانشگاه ها راه دادید. اصلا کی گفته این خوارج باید تو هنرستان ثبت نام کنند. چموش تر و وحشی تر از طالبان سراغ دارید؟
  • قاسم IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    52 15
    خخخ خوشم میاد مث سگ از ایران میترسین😂😂😂
    • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      1 2
      افراد طالبان را باید از طریق فرهنگی باهاشون کار کرد اینها مستضعف فکری هستند.
  • پوتین IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    35 17
    ما خودمان تمام تسلیحات را داریم نیازی به تسلیحات اسرائیلی نداریم744
    • رضا IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      1 1
      سلام.. ترس اسرائیلی ها برای این هست که مثلا چند سال پیش یک موشک ضد زره عمل نکرد افتاد تو بلندیهای جولان بعد هم گم شد. چند ماه بعد ایران از سلاح ضد تانک رونمایی کرد... در ضمن اسرائیل می‌داند که اگر به اکراین سامانه بفروشه موقع حمله به سوریه پدافند روسیه روشن میشه بدستور پوتین وکارش تمامه الان یجورایی با رضایت روسیه به فرودگاه دمشق حمله میکنه
  • فدائیان خامنه‌ای IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    42 19
    ای بد بختای شکست خورده بنیامین هیا هو به اوکراین تسلیحات نمیدی سر به ایران در میاره خاک تو سرت از حماس فلسطین مثل سگ 🐶🐶🐶🐶 میترسی ایران ایقد از نظر تسلیحات نظامی پیشرفته شده که تو و اربابت آمریکا و اروپا جلوش مجبورید زانو بزنید
  • رضا IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    32 15
    به‌یاری خداوند ، بهتر از هر کشور دیگری بهترین ها را خودمان می‌سازیم . اسرائیل بیخود عوعو می‌کنه
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    37 14
    از ترس روسیه به چه دروغ هایی روی آورده چون می ترسه در صورت فروش سلاح به اوکراین روسیه به فلسطینی ها سلاح بده
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    40 39
    چرت وپرت نگویید چون ایران با پول جیب وسفره ملت ایران تسلیحات نظامی وپهپاد می‌سازد ششدانگ دراختیار روسیه قرار میدهد وحتی پاسداران داوطلب را بعنوان مستشار برای جنگ علیه اکراین به روسیه میفرستند
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      2 3
      چرت و پرت رو تو می گی که انتظار داری از. امنیت ملت ایران بزنند تا سفره تو پر بشه غافلی که اولین لقمه رو تو دهنت نگذاشته اسرائیل به. پشتیبانی. غربی ها از حلقومت بیرون می کشید کاری که سالهاست با اعراب می کنه .
    • ناشناس IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      2 4
      فعلاً که شما داری چرت و پرت میگی!
    • موسی IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      1 0
      سلام دوست عزیز شما غیب گو شدی هیچ وقت چیزی را که نمیدانی بدون سند اظهار نظر نکن چرا که این چنگ پیروزی نخواهد داشت چرا غربیها نخواهند گذاشت روسیه پیروز مطلق جنگ بشه چون اگر روسیه پیروز بشه صددر صد چین به تایوان حمله خواهد کرد واگر روسیه شکست بخوره جنگ هسته ای حتمی خواهد بود وهیچ وقت آدم عاغل درجنگی که نمیدونه کی شکست میخوره کی پیروز هست مستشار نمیفرستد فقط چون روسیه داشت با اروپا غربی مبادلات تجاری وفروش گاز ونفت رونق میگرفت امریکاه این جنگ را مدیریت میکند که ببیند تا کجاه روسها توان جنگ را دارند این شمای هستی که بدون مدرک چرت میگی
    • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      0 1
      وای بر تو
  • قاسم IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    34 27
    یکی نیست به این احمق بگه تو که در برابر یک گروه حماس به زانو در آمدی کدام سلاح پیشرفته داری که ایران در آرزوی داشتنش باشه که به دستش نیفته کشور امام زمان با سرعت مافوق صوت ازشما عبور کرده
    • ناشناس IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      2 1
      ایول. چه خوب گفتی
    • ایرانی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      2 1
      ای دیوانه ،....چکار شقیقه داره ،هر کشوری برا دفاع از خودش بودجه نظامی تعیین می کنه چه ربطی به سفره مردم داره،بعد تونمی خواد چاپلوسی پیر پاتال های آلبانی نشین رو بکنی
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    23 10
    ای.نتانیاهوی‌ ... تو.میگی‌به‌اکراین‌تسلیحات‌نمیدی‌تاسرازایران‌درنیاورد‌ مردم‌اکراین‌‌بادست‌خالی‌دارند‌ارخودشان‌دفاع‌میکنند‌
  • Pedram dolati IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    19 9
    ایران باید باید مستشارانی رو بکار بگیره که درجنگ اوکراین سلاح های غربی روبدزدن واز خاک کشورهای اروپایی وروسیه وارد ایران بکنن وبعدش بیارن ایران وروشون مهندشی معکوس بشه مخصوصا سامانه های دفاع هوایی
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    28 3
    عجب دنیای شیر تو شیری شده
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    30 9
    بدبخت عوضی ایران چه نیازی به آفتابه لگن شمادارد؟
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    36 10
    پس چرا با ازمایش موشکهای ایران سوراخ موش پیدا میکنید
    • شنتیا IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      1 0
      جدی میفرمائئئین!!!!آفتابه ولگن!دشمن خیلی قویتر از اینهاست که تو مخیله امثال تو بگنجد! امثال تو ما را و این کشور را به باد خواهند داد!!!؟دشمن را دست کم نگیر،از هر لحاظ فعلا از ما جلو هستند!بفهم اینو و فقط با تلاش میتوان به آنها رسید!این مارمولک بازیها رو برا صدام هم درمیاوردند!وآخر سر ریختن سرش ودوروزه فاتحه!؟هم باید شجاع بود وهم از دشمن ترسید!وبرای آن ترس چاره پیدا کرد!
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    26 9
    بدبخت خدا زده ایران احتیاجی به سلاحای شما ندارد در ضمن همون سلاحهای غربی هم به به کوره سپرده میشون تا سلاح روسی وایرانی درست شود افتاد،،
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      1 1
      اینها همش دروغه باورنکن ساده نباش اسرائیل داره کمک به اوکراین می کنه تمام دنیا بهش کمک می کنند شکست ناپذیره چون مردم اوکراین پوتین وقبول ندارند آخرش مثل عربستان مجبور میشه صلح کن باکلی کشته،غرامت اوکراین بایدبده
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 1
    بعد از تهدید پوتین نسبت به عواقب حمایت تسلیحاتی اسرائیل به اکراین رژیم نجس و بزدل تل آویو زهره ترک شده
  • مریم سادات IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    3 1
    خیلی خوشحالم که آنقدر از ایران می‌ترسه مرتیکه معلومه که باید بترسی جرات دارن یک حرکت اضافه بکنن همچین بزنند نصفشون کنند که آثاری ازشون نمونه اگر نمیترسیدن تا حالا یه حرکتی زده بودن مثل بقیه جاها که رد پاهاشون هست کلا صهیونیستها آدمهای ترسویی هستند هیچ کجای دنیا دل و جرات ایرانی ها رو ندارند کجای دنیا یک جنگی مثل ایران و عراق بوده و اینهمه جوون دست خالی رفتند و نذاشتند یک وجب خاک از دست بره تازه با اون همه سلاحی که ازکشورهای دیگه دست عراق می‌رسید و کمکشون میکردند اون منافقین بی همه چیز و بیشرف که با صدام از خدا بی خبر دستشون تو یک کاسه بود اون همه اسیر داشتیم اون همه سال مقاومت کردن باید هم از ما بترسه مرتیکه بیشعور
  • رسول IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    2 2
    صهیونیست های موذی و کودک کش سهمشان را بی سر و صدا از اوکراین بردند و انهم چیزی نبود به جز هزاران خانواده مولد و سازنده به نام و بهانه یهودی بودن وانتقال انها به سرزمین اشغالی..... صهیونیستهادیگر نیازی به این دلقک وفادار به صهیونیست ندارند...... بقیه حرفهای نتانیاهو بهانه هست و اراجیف....
  • مهرداد IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    2 0
    😂😂😂ازقدیم گفتن سگ رو چه بزنی چه بترسونی
  • مرتضی محمدی مزرعه IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 3
    ایرانی ها بعد از چین استاد کپی برداری هستن تو علم و سلاح
  • اناری IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 0
    یقین بدان
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 0
    کی میگه روسیه در جنگ تحمیلی از سوی آمریکا وهم پیمانان در اثر تحریم ها شکست خورده رژیم صهیونیستی از ترس چراغ سبز به مقاومت مثل موش اب کشیده فقط با بهانه های بی منطق اصل موضوع عدم کمک به اوکراین را به ایران نسبت میدهد.
  • عباس IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 0
    عجب... تونداری نده چرا چرت میگی ایران ازروی شما ردشده عقب موندید سلاح شما قدیمیه کاربرد ندارد
  • رضا تازیکی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 0
    سلام دوستان یک نفر به این سیاست مردان اسراییل بفهمونن بلطف خدا و شهیدان که در راه این مرز و بوم خون دادند انقدر تسلیحات وموشک های پیشرفته که حتا پدر اسراییل که امریکا انگلیسی باشند درست که که ۱۰۰ سال دیگر شاید شما تازه بفکر ساخت این موشکها برسید حالا شما برای ایران خط نشان میکشید توی ۱۰۰ متری خودت انقدر موشک هست که به چند ساعت اسراعیل با خاک نابود میشه این هست قدر اسلام وقدرت شهیدان اسلام زنده باد ایران
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 3
    نفت دربرابرغذا منتظر تورم شدیدباشیدمردم
  • رز IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 1
    شک نکن روسیه غنیمتهای جنگی ناتو رامیگیره وخودش درایران انهارامهندسی معکوس میکنه
  • علی قاسمی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 0
    ماباروسیه دوستیم ..وروسیه بااسرائیل دوستی وارتباط دارد ازطرفی اسرائیل دشمن ایران است. ازقدیم می گفتنددشمن دشمن ما می شود دوست ما ..حالا دوست دشمن ما آین دشمن نمی شود...میشه یکی به نعل یکی به میخ زدن...نون نرخ روزخودن برای روسیه..شاید هم روسیه واسطه ی ماست..بالاخره دشمن ها هم بعضی وقت ها به هم احترام می گذارن مثلا توجنگ ها معمولا کاخهای یکدیگرروهدف موشک قرارنمیدن
  • سید خان IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 0
    خخخخ دیوانه بچه کش
  • ناشناس IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 0
    تعجب میکتم‌.اسرائیل از کمک خود ب کی اف خودرای کند
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    2 0
    این رژیم به اوکرایین اسلحه و مهمات می دهدو دروغ می گوید در بازار قاچاق هم اسلحه می فروشد
  • عدالت IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    2 0
    دیگه الان همه از اقتدار حرف میزنن اما صنعت خودرو رو میگن لگن 🤣🤣🤣 خیلی جالبه انگار صنعت خودرو مال یه کشور دیگس
  • علی کریمی IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    2 0
    این بدبخت از دست ایران خواب و خوراک نداره خخخخ دلم به حال این ... هار سوخت
  • پیمان IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    2 0
    همین که مثل... میترسید بسته 😊😊😊😊😉
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    2 0
    از سپاه وارتش کشورم متشکرم 🙏🙏🙏🙏💐
  • ع ا ز IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    3 0
    اسرائیل نمیتواند تحت هیچ شرایطی به اوکراین سلاح بدهد و برای فریبکاری ایران هراسی راه انداخته است زیرا اگر این اشتباه را بکند روسها هم مخالفان حاضر در مرزهای اسرائیل را تجهیز خواهد کرد و آن موقع اسرائیل باید هزینه سنگینی بابت اشتباه خود بپردازد و به همین خاطر مجبور است از روشهای نخ نمای خود استفاده بکند .
  • حمید IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    2 1
    هدف امریکا تضعیف اروپا و چین بود که چین هوشمندانه عمل کرد ولی اروپا احمقانه .327
  • بهرام IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 1
    اصلا سامانه نداره که بخواد به اوکراین بفرسته،اگر هم چیزی بفرسته دستش رو میشه و دنیا میفهمه که سامانه اش عمل نمیکنه و بخاطر همینه که چیزی که بلوف و حرف مفت هست را نمیتونه علنی بکنه...
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 0
    برو نتانیاهو شارلاتان کلاهبردار خودتی با این حرفهای مضحک .
  • عباس IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    2 0
    بابا این نتانیاهو حرف چرت میزنه از ترس اینکه روسیه به حماس سلاح نده ایران کرده بهونه
  • حسن IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 1
    ایران روسیه چین چون آمریکا و اروپا را تسلیم کردند نتانیاهو شهروند آسیایی را زیر نظر ایران است!توصیه می‌کنم که نترس ایرانیان ‌کودک نیستند بیا زیر پرچم ایران در امنیت باش به آمریکای جنایتکار و خائن دل نبند
  • سهیل IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 1
    خیلی جالبه همه نوشتن ایران چه نیازی داره که بخواد تسلیحات اسرائیل رو بگیره ولی هیچ کس متن رو درست نخونده ودرک نکرده ایران نیازی به سلاح کسی نداره واونا هم ازاین ترس دارن که سلاح های پدافندی بیفته دست ایران ونقطه ضعفش رو ایران کشف کنه وازاون نقطه ضعف علیه اسرائیل استفاده کنه واینکه اسرائیل سال های آخر عمرش داری سپری میکنی باید ترس داشته باشه به خصوص از کشورموشکی وپهپادی ایران بزرگ وعزیزمون
  • سیدکمال IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 0
    روسیه خیلی بیشتراز آمریکا هوای اسرائیل و داشته و داره و هر سلاحی که به ایران داده یا بااطلاع اسرائیل بوده یا مثل اس۳۰۰ کدهای اونارو به اسرائیل تحویل داده . یعنی روسیه دو دوزه بازی میکنه متاسفانه مسئولان کشورمون هم یا نمیدونن یا از ترسشون اینقدر به روسیه باج میدن . آقای صفراف به زبان فارسی چندمورد از باج دادن ایران به روسیه رو میگه جالبتراینکه میگه خودمون تعجب کردیم که ایران این درخواستهارو خودش مطرح میکرده . یکی سهم ایران از دریاچه ی خزر که اونا فکرمیکردند طبق قرارهای قبلی ایران سهم خواهدخواست که ایران فقط سیزده درصد سهم خواسته بود و یکی دیگه هم نیروگاه اتمی بوشهره که میگفت اگه همون زیمنس میساخت شاید با بیست میلیارددلار و خیلی زودتراز اینها تموم میشد درصورتی که روسیه بیش از پانصد میلیارد دلار فقط همون سالهای اول ازایران پول نقد گرفته و بعدا هم نزدیک پانصدمیلیارد دلار دیگه برای روشن نگهداشتنش پول گرفته که همان پولها باعث رونق چندین کارخانه ورشکسته و نیمه ورشکسته ی روسیه شد و باعث شد هزاران نفراز کارکنان اون شرکتها بیکار نشن.
  • ..... IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 1
    خودمان را دلخوش نکنیم چون ما از پس گرفتن حق آبه از افغانستان برنیامد... بعد ادعای قدرت نظامی کنیم؟؟آیا کسی مثل الهام علی اف همیشه عرض اندام میکنه بدون اینکه تو دهنی محکم و درست دریافت کنه؟؟؟این قدرت نظامی به چه کار میاد؟؟؟داشتن و نداشتنش مگه فرقی هم میکنه؟؟؟و....
  • مدافع ولایت اهلبیت IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    3 0
    بدبخت نتانیاهو عقب افتاده احمق سلاح رژیم جعلی شماازسلاح پیشرفته ماخیلی عقب است انشاالله وقت رگبارموشکهای هایپرسونیک مافوق صوت سپاه قدرتمندمابرسرتان فرودآمدخواهیدفهمیدکه هیچ هستید
  • ناشناس IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 0
    بلوک شرق و در راس آن روس ها بودند که در زمان جنگ اعراب واسرائیل سلاح ب اون فروختند، چون کشورهای غربی طرفین سلاح نمیفروختن و اونا تحریم کرده بودن، شاید اگر کمونیستا بداد يهوديها نرسیده بودن پرونده فلسطین برای همیشه بسته شده بود