مرکز مدیریت راه‌های کشور از رفع انسداد بخشی از جاده چالوس و همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز به دلیل ایمنی بیشتر آن خبر داد.

تصاویر هوایی از حجم خرابی‌های جاده چالوس بعد از سیلاب اخیر

به گزارش همشهری آنلاین، طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی، جاده چالوس در منطقه مازندران بعد از ۵ روز انسداد، روز گذشته بازگشایی شده و هم اکنون امکان تردد از آزادراه تهران - شمال فراهم است.

بر اساس این گزارش، تردد در محور چالوس حد فاصل شهرستانک تا مرزن‌آباد روان است اما به دلیل ایمنی بیشتر هراز نسبت به چالوس، ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های شنگلده، بایجان و سه‌راهی چلاو نیمه‌سنگین است.

همزمان محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک در استان البرز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

هم‌اکنون ترافیک در آزادراه تهران - پردیس محدوده جاجرود نیز سنگین است. همچنین تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و مهرشهر و آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک خبر می دهد.

همچنین در شبانه ‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۵۷۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۸.۶ درصد افزایش تردد ثبت شده است.

کد خبر 767311
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    2 1
    ناتوانی در مرمت جاده با امکانات سال 2023 . این جاده ها با امکانات کم در بیش از 60 سال پیش با بهترین کیفیت ساخته شد حالا وقت مرمت است اما نمی توانند