رئیس پلیس راه البرز رفع انسداد یک محور مواصلاتی منهی به استان‌های شمالی کشور در محدوده این استان و احتمال ریزش سنگ در آن خبر داد. 

ریزش سنگ جاده چالوس

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ پیمان کرمی رئیس پلیس راه البرز با بیان اینکه آزادراه تهران - شمال از روز شنبه به دلیل ریزش سنگ در حوزه مازندران بسته شد، اظهار کرد: اکنون این جاده بازگشایی شده و با توجه به بارش باران و وقوع سیلاب اخیر در جاده کرج - چالوس، احتمال سقوط سنگ در این محور دور از انتظار نیست.

کرمی گفت: مسافران قبل از سفر از وضعیت جوی و راه‌ها مطلع سپس اقدام به سفر کنند.

وی ادامه داد: با توجه به رفع انسداد آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان مسافران به هیچ وجه در حاشیه جاده چالوس توقف نکنند.

رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: با توجه به اینکه تردد فقط از طریق آزادراه تهران - شمال صورت می‌گیرد مسافران زمان رفت و برگشت خود را مدیریت کنند.

کرمی افزود: مسیر تونل شماره ۱۶ آزادراه تهران - شمال تا انتهای تونل البرز زیرمجموعه استان البرز است و اکنون از این مسیر تا تونل کندوان حدود ۳۴ کیلومتر بازگشایی و تردد انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه البرز گفت: جاده قدیم کرج - چالوس نیز که از عصر روز پنجشنبه هفته گذشته به دلیل بارش رگباری و وقوع سیل بسته شده بود همچنان ادامه دارد.

کد خبر 767145
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • مهندس نرم افزار IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    4 0
    دقت کنید به ماشین های آسیب دیده در جاده چالوس اکثرا پلاک تهران اند.والا ما کرج ایم نمی‌ریم تهرانیا آباد کردن جاده شمال رو