کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن اطلاع داده است که قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد، قراردادی که در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

امباپه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، این خبر تحول بزرگی در دنیای فوتبال ایجاد کرده و شایعات زیادی را در مورد آینده او به راه انداخته است. در حالی که گمانه‌زنی‌های اولیه به رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی اشاره می‌کند، سایر باشگاه‌ها مشتاقانه منتظر تصمیم ستاره پاری سن ژرمن هستند.

علیرغم تلاش‌های قابل توجه مالکان قطری برای حفظ امباپه پس از سال ۲۰۲۴، نامه او که در آن تصمیم جدیدش را بیان می‌کند، با دریافت نامطلوب مواجه شده است و احتمال جدایی او در تابستان امسال را افزایش می‌دهد. منابع باشگاهی تأیید کردند که اگر این بازیکن بخواهد جدا شود، برای این کار آزاد نخواهد بود. باشگاه این نامه را یک تاکتیک فشار صرف و غیرضروری می‌داند و به خصوص از اینکه در رسانه‌ها منتشر شد ناراضی بودند، زیرا اگر او قصد خود را برای تمدید تا سال ۲۰۲۵ قبل از ۳۱ جولای اعلام نکند، قرارداد به طور خودکار در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

این وضعیت توجه باشگاه‌های لیگ برتری را نیز به خود جلب کرده است که سه تای آنها به عنوان مدعیان احتمالی در رقابت برای امضای قرارداد با امباپه شناخته می‌شوند.

منچستریونایتد به عنوان یکی از مشتریان احتمالی ظاهر شده است، اگر این قرارداد بسته شود، جایگاه آنها را به عنوان یک باشگاه برتر اروپایی تثبیت می‌کند.

چلسی نیز وارد ترکیب شده است. اگرچه آنها قبل از اقدام باید بازیکنانی مانند روملو لوکاکو، کریستین پولیسیچ، کای هاورتز یا میسون مانت را بفروشند، اما دارایی‌های زیادی دارند که می‌تواند مبلغ قابل توجهی را برای آنها فراهم کند و راه را برای جذب یک فوق ستاره هموار کند.

لازم به ذکر است که دو سال پیش در حالی که یک سال از قرارداد او باقی مانده بود، مادریدی‌ها پیشنهاد ۲۰۰ میلیونی دادند. انتظار می‌رود پاریس در این شرایط جدید پیشنهادهای خوب را رد نکند.

کد خبر 767131
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    1 2
    هنوز امباپه لینک شدنش به لیگ عربستان نرسیده؟تمام فوق ستاره های دنیا رو دارن میخرن شاید دلارهای هنگفت عربستان هم امباپه رو هم وسوسه کنه! امسال چه نقل و انتقالات خفنی تو فوتبال دنیا در پیش است، خیلی شیر تو شیر شده!حالا پاریس چه بازیکنایی رو میخواد جانشین مسی،امباپه و شاید نیمار کنه؟