رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: گزارشی از بستری شدن مصدومان در حادثه پله برقی در ایستگاه مترو وصول نشده است.

محمد آقامیری

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمحمد آقامیری با ابراز تأسف از حادثه نقص فنی پله برقی در ایستگاه متروی شهید بهشتی (ره) که منجر به مصدومیت چند تن از شهروندان شد، گفت: خوشبختانه گزارشی از بستری شدن مصدومان این حادثه وصول نشده و حادثه دیدگان با حضور عوامل اورژانس خدمات دریافت نمودند. 

وی تاکید کرد: ساعتی پیش و درپی وقوع نقص فنی بر روی یکی از پله‌های برقی در ایستگاه متروی شهید بهشتی، ۱۸ نفر مصدوم شدند که هیچکدام آسیب ظاهری ( شکستگی یا خونریزی و...) نداشتند از این تعداد ۹ ‌نفر به مراکز درمانی (جهت چک آپ) منتقل شده و ۹ تن دیگر نیز خدمات درمانی سرپایی را در همان محل دریافت کرده و مرخص شدند.

 مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیز اعلام کرد که ساعت ۱۷:۱۲عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲) به علت نقص فنی در پله برقی ایستگاه متروی شهید بهشتی ۱۸ نفر دچار آسیب‌دیدگی شدند.

با حضور عوامل اورژانس تهران تعدادی از مسافران به‌صورت سرپایی مداوا و ۷ نفر به بیمارستان منتقل شدند و حال عمومی آسیب دیدگان وخیم گزارش نشده است.

کد خبر 767005
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha