شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۷:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: شاخص کل قیمت سهام در بورس تهران تا ساعت ۱۱:۴۱ دقیقه از معاملات روز شنبه ۱۷ اسفند ماه، ۴۶.۶ واحد کاهش را برای خود به ثبت رساند.

در حال حاضر این شاخص روی ۸ هزار و ۱۳۸ واحد ایستاده و شاخص بازار اول (شاخص عملکرد تالار اصلی) نیز با ۴۶ واحد افت به رقم ۶ هزار و  ۵۳۵ واحد بازگشته است.

در این روز تا این لحظه ۱۳ سهم در بورس تهران معامله شد و ارزش معاملات در مجموع به ۲۴.۴۶ میلیارد ریال رسید.

طی دادوستدهای بورس اوراق بهادار تهران تا لحظه تکمیل گزارش حاضر، ۹۴ نفر اقدام به خرید ۴.۵۵ میلیون سهم ۴.۸ میلیارد ریال کردند. سهام بانک ملت پرطرفدارترین سهم معاملات بورس تهران تا این لحظه از معاملات بود.

از سوی دیگر حجم عرضه سهام بانک کارآفرین، بانک پارسیان، گل‌گهر، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان در معاملات امروز بورس تهران تا ساعت ۱۱:۴۱ بیش از سایر شرکت‌های بورسی بود.

در این روز تا این لحظه از دادوستدهای بورس تهران ۴۹۸ دستور فروش برای ۴.۸ میلیون سهم بانک کارآفرین به ارزش ۱۲.۴۵ میلیارد ریال صادر شد و ۲۶۴ نفر هم اقدام به فروش ۸.۳ میلیون سهم بانک پارسیان به ارزش ۱۲.۳ میلیارد ریال کردند.

حجم عرضه سهام گل‌گهر هم تا این لحظه از معاملات به ۱.۱۵ میلیون سهم به ارزش ۱۱.۹ میلیارد ریال رسید و ۵.۱۳ میلیون سهم فولاد مبارکه هم به ارزش ۹ میلیارد ریال به فروش گذاشته شد.

کد خبر 76683

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز