شهردار تهران در بخشی از نشست خبری خود گفت: حرف های سیاسی نادرست و غیردقیق از سوی برخی افراد و رسانه ها مطرح شده و احساس می کنند که شهردار در سایه هستند؛ شهردار در واقع که بودند کاری جز دوچرخه سواری نکردند.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در بخشی از نشست خبری خود گفت: حرف های سیاسی نادرست و غیردقیق از سوی برخی افراد و رسانه ها مطرح شده و احساس می کنند که شهردار در سایه هستند؛ شهردار در واقع که بودند کاری جز دوچرخه سواری نکردند و حالا که شهردار در سایه هستند اینگونه می گویند؛ بنده بنا ندارم وقت خود را برای این حرف ها صرف کنم.

اگر عملکرد دوره قبلی‌ها را بگویم باید از تهران بروند

زاکانی با بیان اینکه قرار باشد پشت تریبون از کارهای آنها بگویم باید از تهران بروند، تأکید کرد: بنده بنا ندارم اعصاب مردم را با این مباحث درگیر کنم که در سایه و آفتاب چه کردند.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه نمی توان گود را پر و به باغ تبدیل کرد بلکه می توان در اطراف آن باغ ایجاد کرد، یادآور شد: ما میراث دار بخش زیادی از این موارد هستیم که باید برای آن راه پیدا کنیم؛ ایده ای که با مشورت برخی افراد شورا که صاحب نظر هستند، مطرح شده و با تصمیم اعضای شورا به نتیجه خواهد رسید.

کد خبر 766063
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha