جزئیات جدیدی از نفوذی مرتبط با منافقین در مجلس به دست خبرنگار تسنیم رسیده که نشان می‌دهد نقش این فرد محدود به عملیات تروریستی داعش در سال ۹۶ نبوده است.

عملیات تروریستی داعش در مجلس

به گزارش همشهری آنلاین، روز چهارشنبه ناگفته‌هایی از عملیات تروریستی سال ۹۶ داعش در مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

بنا بر این گزارش، عوامل منافقین اطلاعات مربوط به ساختمان‌ها و مسیرهای ورود و خروج به مجلس را از طریق یک نفوذی به‌دست آورده و برای اجرای عملیات تروریستی در اختیار داعش قرار داده بودند.

فرد مرتبط با منافقین، از همراهان یکی از نمایندگان مجلس بوده که از طریق فضای مجازی با این گروهک تروریستی مرتبط شده و طی مدت ارتباط، اطلاعات طبقه‌بندی‌شده را در اختیار آنها قرار داده بود.

با این حال، جزئیات بیشتری از اطلاعاتی که این فرد به گروهک منافقین منتقل کرده، به دست خبرنگار تسنیم رسیده که نشان می‌دهد نقش او، محدود به عملیات تروریستی سال ۹۶ نبوده و درواقع وی بخشی از پروژه نبرد ترکیبی علیه ایران بوده است.

بازیابی اطلاعات گوشی نفوذی منافقین در مجلس نشان می‌دهد که وی در مدت ارتباط با سرپل این گروهک، اطلاعات دارای طبقه بندی را برای آنها ارسال کرده که بخش قابل توجهی از این اطلاعات مربوط به حوزه‌های اقتصادی بوده است.

نفوذی مرتبط با منافقین در مجلس چه اطلاعاتی را لو داده است؟
برخی اطلاعات ارسالی توسط فرد مذکور که بوسیله نرم افزار ایرانی بازیابی اطلاعات بدست آمده است

به عنوان مثال اطلاعات مربوط به مسئولین حوزه‌های اقتصادی کشور شامل نام و نام خانوادگی، سمت، سازمان محل خدمت، شماره تماس و ... که در قالب دفترچه‌های دارای طبقه بندی در اختیار نمایندگان بوده را از طریق پیام رسان تلگرام برای سرپل منافقین ارسال کرده است.

این در حالیست که مسئولین حوزه اقتصادی، یکی از اهداف عمده منافقین برای تخلیه تلفنی و جمع آوری اطلاعات هستند که در نهایت برای اقداماتی همچون اعمال تحریم های آمریکا یا کشف مسیرهای تبادلات اقتصادی ایران با دیگر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

غیر از اطلاعات حوزه اقتصادی، بولتن‌های مربوط به حوزه‌های سیاسی و امنیتی نیز توسط این عامل نفوذی منافقین برای سرپل این گروهک تروریستی ارسال شده است.

همانطور که در بالا گفته شد، عامل نفوذی منافقین در مجلس چند روز قبل از حمله تروریستی ۱۷ خرداد سال ۱۳۹۶ داعش به مجلس اطلاعات مربوط به مسیرهای ورود و خروج به مجلس و سطح حفاظت هر درب را در اختیار سرپل قرار داده بود که در نهایت منجر به اجرای عملیات تروریستی داعش در مجلس و شهادت و زخمی شدن ۲۲ نفر از هموطنانمان شد.

کد خبر 765881
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha