رئیس جمهور به حاشیه راندن مدیران بی‌انگیزه و خسته را سیاست قطعی دولت مردمی عنوان و معاون اجرایی رئیس جمهور را مکلف کرد، موضوع جذب نیروهای صاحب صلاحیت علمی و مدیریتی فاقد سوابق اجرایی را با رئیس سازمان اداری استخدامی بررسی و نتیجه آن را اطلاع‌رسانی کند.

رئيسي در  آذربایجان شرقی

به گزارش همشهری آنلاین، در آخرین برنامه روز اول از دومین سفر استانی دولت مردمی به آذربایجان شرقی، جمعی از فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی این استان، شامگاه پنجشنبه با رئیس جمهور دیدار و به بیان نظرات خود و همچنین مسائل و مشکلات آذربایجان شرقی در حوزه‌های مختلف پرداختند.

آیت‌الله رئیسی در این نشست و ناظر به مسائل مطرح شده از سوی فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی، توجه به فعالیت‌های قرآنی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی فرهنگی استان آذربایجان شرقی را مورد تأکید قرار داد.

رئیس جمهور همچنین به حاشیه راندن مدیران بی‌انگیزه و خسته را سیاست قطعی دولت مردمی عنوان و معاون اجرایی رئیس جمهور را مکلف کرد، موضوع جذب نیروهای صاحب صلاحیت علمی و مدیریتی فاقد سوابق اجرایی را با رئیس سازمان اداری استخدامی بررسی و نتیجه آن را اطلاع رسانی کند.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت نقش فعالان فرهنگی استان در روشنگری و تبیین ابعاد جنگ شناختی دشمن برای مردم گفت: فعالان فرهنگی باید اهتمام بیشتری به نقش‌آفرینی در جهاد تبیین داشته باشند.

لزوم حمایت از فعالیتهای فرهنگی هنری دانش آموزان، پیشگیری از بروز حاشیه‌نشینی، تاکید بر فعال‌سازی اقتصاد روستا و ضرورت ایجاد مهدکودک در همه ادارات به منظور رفع دغدغه و نگرانی مادران شاغل، از دیگر محورهای سخنان آیت‌الله رئیسی در این نشست بود.

کد خبر 765840
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • محمدبهرامی بلوچ DE ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    3 4
    مدیران با گرایش روحانی که باقدرت صندلی دکتر رئیسی برعلیه دولت دارند کار میکنند و دل مردم را خالی میکنند ومیگویند دولت هیچی ندارد بلکه جیب سرمایه داران را خالی میکنند وهمچنین مدیران بی انگیزه باید عزل شوند به جهت تلاش وپیشرفت این دولت در داخل وخارج محبوبیت دارد ایران را ابراقتصادی ترین کشور به جهان معرفی خواهد کرد توافقات وصلح باجهان بدون صهیونیستهای اشغالگر معنی خاص دارد هم منزوی اسراییل وهم قدرت برتر متعلق به ایران وکشورهای اسلامی خواهدبود این کلیدخورده است رهبرانقلاب ونخبه برترجهان نماد وقدرت ملت را درهمین سال به بدخواهان با رفعت اسلامی نشان داد
  • Utopia IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    0 1
    در مورد مادران شاغل نباید تبعیضی بوجود بیاد و شامل همه افراد اعم از مادران شاغل غیر دولتی هم بشه.. مثلا یک مرد کارمند دولت ک همسرش شغل غیردولتی داره هم باید مشمول حمایت مهدکودک باشه.. نه اینکه چون زن شاغل دستگاه دولتی نیست از این امتیاز بی نصیب بمونن.. فرق این شرایط با زن کارمند دولت که همسرش شغل غیر دولتی داره چیه که یکی بهره مند بشه و یکی بی بهره؟!!
    • کارمند اداره کار IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      1 0
      تو قانون کار مهد کودک پیش بینی شده.غیر دولتی ها از این لحاظ مشکلی ندارن
  • رضا IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    1 0
    اگه فقط دلار ارزون بشه اقتصاد رونق پیدا کرده تمامیاین منقاشات مرتفع می شوند