اگر صاحب کسب و کاری هستید که باید انواع محصولات منظم و نامنظم را در کنار هم قرار دهید و برای فروش در بازار به صورت بسته بندی آن ها را روانه ی بازار کنید، برای این که برای انجام این کار با مشکل رو به رو نشوید، مناسب ترین گزینه خرید دستگاه استرچ پالت است.

عکس

 در صورتی که بخواهید از نیروی انسانی برای بسته بندی استفاده کنید علاوه بر این که باید هزینه ی زیادی را بابت دستمزد این افراد پرداخت کنید مدت زمانی که طول می کشد بسته بندی محصولات انجام شود طولانی تر می شود. به همین خاطر می توانید با خرید یکی از مدل های استرچ پالت با توجه به نوع محصول تولیدی خود بسته بندی محصولات خود را به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. برای این که بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، در این مقاله به بررسی نکات مهم، طرز کار دستگاه استرچ پالت و انواع آن می پردازیم تا هنگام خرید استرچ پالت با مشکل رو به رو نشوید.

دستگاه استرچ پالت چیست؟

استرج پالت از جمله ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی است که شما می توانید به کمک آن نسبت به بسته بندی و سلفون‌ کشی انواع جعبه‌ های کارتونی، بشکه، رول‌ های پارچه‌ ای و فلزی، بسته‌ های گچ و سیمان، قوطی و باکس‌ های نوشابه و هر نوع محصول با شکل منظم و نامنظم اقدام کنید. پالت پیچ در تمامی صنایع کاربرد دارد و برای بسته بندی محصولات با این دستگاه نیاز به تخصص خاصی نخواهید داشت. برای این که شما بتوانید مدل مناسبی را با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید انتخاب کنید، دستگاه استرچ پالت در مدل های مختلف طراحی و توسط گروه صنعتی شیرزاد ماشین البرز برای فروش بازار عرضه می شود. این گروه صنعتی در زمینه ی تولید انواع ماشین آلات صنعتی (استرچ پالت و شیرینگ پک) در حال فعالیت بوده و توانسته است به واسطه ی تولید محصولات با کیفیت و مرغوب رضایت مشتریان خود را در این راستا کسب کند.

استرچ پالت در چه جاهایی کاربرد دارد؟

دستگاه بسته بندی پالت یکی از ساده ترین راهکارهایی است که می توانید برای سلفون کشی پالت انواع بطری های آشامیدنی، رول های پارچه ای، فلزی، پالت کتاب و... از آن استفاده کنید. خرید این دستگاه به شما کمک می کند تا بتوانید بسته بندی محصولاتی که به صورت پکی است را انجام دهید. به طور کلی می توان گفت که دستگاه استرچ پالت در بسته بندی محصولات آب معدنی، صنایع غذایی، محصولات مرتبط با صنعت ساختمان، در صنعت سیم و کابل و... کاربرد دارد.

برای این که هنگام خرید با مشکل رو به رو نشوید، قبل از خرید دستگاه استرچ پیچ بهتر است با انواع آن به طور کاملا آشنا شوید. در ادامه به بررسی مدل های مختلف می پردازیم حتی می توانید در صورت نیاز با کارشناسان این ارتباط برقرار کنید و بعد از دریافت مشاوره، نسبت به خرید انواع دستگاه استرچ پالت شیرزاد ماشین البرز اقدام کنید.

مشاوره خرید استرچ پالت: 09121167683

استرچ پالت شیرزاد ماشین البرز

انواع دستگاه استرچ پالت

  • استرچ پالت دستی

طراحی انتخاب شده برای تولید استرچ پالت دستی به گونه ای است که برای سلفون پیچی محصولات مد نظرتان نیاز به نیروی دست و اپراتور خواهید داشت. پالت پیچ دستی، مجهز به تنظیم ارتفاع جهت استفاده از انواع فیلم استرچ است. در مورد عملکرد این دستگاه باید بگوییم که در ابتدای کار باید رول نایلون و یا سلفون بر روی استرچ پالت دستی قرار داده شود و بعد از آن اپراتور باید با چرخیدن دور بسته‌ ها عملیات بسته بندی محصولات را انجام دهد. در صورتی که نمی توانید نیروی انسانی مورد نیاز برای بسته بندی را انتخاب کنید می توانید استرچ پالت اتوماتیک را برای خرید انتخاب کنید. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که برای بسته‌ بندی و سلفون‌ کشی نیاز به دخالت نیروی انسانی ندارد.

  • استرچ پالت دروازه ای

استرچ پالت دروازه ای از نظر نوع عملکرد، برعکس استرچ پالت صفحه‌ گردان عمل می کند. در این نوع از دستگاه‌ استرچ پالت، بسته‌ ها ثابت قرار داده می شوند و این دکل گردان است که دور پالت می‌ چرخد و عمل سلفون‌ کشی محصولات را انجام می‌ دهد. این دستگاه گزینه ی مناسبی برای بسته بندی محصولاتی است که ارتفاع آن ها بالای 2 متر است.

  • استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان برای بسته بندی محصولات، نیازی به نیروی انسانی ندارد و تمام مراحل مربوط به بسته بندی به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود. با توجه به این که صفحه گردان‌ها همه کاره هستند، به عنوان پرمصرف‌ ترین نوع استرچ پالت اتوماتیک محسوب می شوند.

  • استرچ پالت مرغک دار

اگر قرار است بسته بندی محصولی را انجام دهید که وزن و ارتفاع زیادی دارد، استرچ پالت مرغک دار برای بسته بندی این محصولات گزینه ی مناسبی است. این دستگاه از نظر نوع عملکرد همانند استرچ پالت صفحه گردان است و تنها در آن یک مرغک نگهدارنده به منظور به هم نخوردن تعادل محصولات تعبیه شده است. قابلیت های در نظر گرفته برای این دستگاه شامل کنترل سرعت صفحه گردان، کنترل سرعت حرکت عمودی نایلون استرچ، تنظیم ارتفاع استرچ و... است.

برای مشاوره خرید میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳ (شیرزاد ماشین البرز) تماس بگیرید.

نحوه عملکرد دستگاه استرچ پالت

در مورد نوع کارکرد این دستگاه باید بگوییم که بسته بندی محصولات با این دستگاه کار سختی نیست. طراحی استرچ پالت به گونه ای است که دستگاه همانند یک اهرم مانند است که فیلم و یا نایلون استرچ بر روی آن قرار داده می‌ شود. بعد از آن اپراتور گوشه‌ ای از فیلم را به محصولی که برای بسته‌ بندی روی صفحه استرچ قرار داده شده، متصل می‌ کند. زمانی که دکمه ی شروع زده شود، این اهرم به صورت مرتب بالا و پایین می رود، و صفحه نیز شروع به چرخش می‌ کند. با حرکت این دو قسمت فیلم به صورت کامل و در 4 جهت محصول قرار داده می‌ شود و سلفون پیچی محصولات را انجام می دهد. پس از اتمام تمام مراحل پالت به طور کامل می ایستد، فیلم توسط اپراتور پاره شده و پالت به وسیله لیفت تراک انتقال داده می‌ شود تا دستگاه برای عملیات بعدی آماده شود.

خرید دستگاه استرچ پالت

نکات مهم پس از خرید دستگاه استرچ پالت

  • به هیچ عنوان نباید محصول با ضربه و شتاب زیاد بر روی صفحه قرار داده شود

  • به هیچ عنوان نباید محصول را بعد از قرار دادن بر روی صفحه دستگاه استرچ، نکشید و جا به جا نکنید

  • روغن کاری محل‌ های متحرک 

  • کنترل سیستم الکتریکی دستگاه 

  • استفاده از محافظ‌ های صنعتی جهت جلوگیری از بروز نوسانات برق 

دستگاه استرچ پالت از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید یکی از مدل های دستگاه استرچ را دارید و به دنبال یکی از تولیدکنندگان این ماشین آلات می گردید می توانید دستگاه مد نظر خود را از گروه صنعتی شیرزاد ماشین البرز تهیه کنید. این مجموعه با به کارگیری قطعات و تجهیزات به روز توانسته است دستگاه های باکیفیت را تولید و با قیمت مناسب برای فروش به بازار عرضه کند. برای دریافت اطلاعات و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از مدل های استرچ پالت کافیست با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و بعد از اعلام مشخصات دستگاه مد نظر خود نسبت به خرید این دستگاه  اقدام کنید.

جهت مشاوره خرید میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳ (شیرزاد ماشین البرز) تماس بگیرید.

کد خبر 765707

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha