رسانه صهیونیست، گزارش های گذشته رسانه های ایران درباره ساخت موشک هایپرسونیک را یادآور شد و نوشت: فقط ۴۰۰ ثانیه طول می کشد تا «فتاح» به اسرائیل برسد.

فتاح

به گزارش همشهری آنلاین از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موشک فتاح ایران پیام ارعاب [برای اسرائیل] است و نباید توانایی‌های پیشرفته ایرانی‌ها را دست کم گرفت.

پیش از این نیز روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» با اشاره به رادارگریزی و سرعت بالای موشک هایپرسونیک «فتاح» که ایران روز گذشته از آن رونمایی کرد، نوشت: این موشک برای رسیدن به اسرائیل، فقط به ۴۰۰ ثانیه زمان نیاز دارد.

این رسانه صهیونیست، گزارش های گذشته رسانه های ایران درباره ساخت موشک هایپرسونیک را یادآور شد و نوشت: فقط ۴۰۰ ثانیه طول می کشد تا «فتاح» به اسرائیل برسد.

«جروزالم پست» افزود: موشک «فتاح» می تواند به سرعتی برابر با ۱۳ تا ۱۵ برابر سرعت صوت برسد و از سامانه های دفاع موشکی عبور کرده و آنها را از بین ببرد.

در پی هشدارهای ارکان محور مقاومت به رژیم صهیونیستی و قدرتنمایی دوباره جمهوری اسلامی ایران با رونمایی از موشک هایپرسونیک جدید، به نظر می رسد که رژیم صهیونیستی از لفاظی های اخیر خود علیه ایران و مقاومت در منطقه عقب نشینی کرده است.

ابرموشک هایپر سونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور رونمایی شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران نیز با تاکید بر اینکه صنایع دفاعی و موشکی در ایران بومی شده است، گفت: قدرت و توان بازدارندگی ایران برای کشورهای منطقه، نقطه امنیت و صلح پایدار است.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح اظهار داشت: موشکی که امروز رونمایی شد، در دنیا کم نظیر است به شکلی که با این رونمایی ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد.

کد خبر 765643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha