مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
۰ نفر

آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس برگزارکننده جامع ترین دوره های یادگیری تعمیرات موبایل است. کلاس تعمیرات موبایل توبیکس با به روزترین تجهیزات برگزار شده و بیشترین سطح رضایت را دارد.

عکس

یادگیری تعمیرات موبایل به خصوص در حال حاضر که استفاده از موبایل در بین تمام اقشار گسترش پیدا کرده و به یک وسیله ضروری برای زندگی تبدیل شده است، یک شغل بسیار پردرآمد و جدید محسوب می شود. در این راستا و برای تربیت افراد حرفه ای در تعمیرات موبایل، آموزشگاه های مختلفی پا به عرصه گذاشته اند و دوره آموزش تعمیرات موبایل را برگزار می کنند. یکی از معتبرترین این موسسات، آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس است که در این مقاله با خدمات و مزایای شرکت در دوره های این مجموعه آشنا می شویم.

انواع خدمات آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس

مجموعه توبیکس خدمات منحصربه فردی را برای هنرجویان سراسر کشور ارائه می دهد. به طوری که برای رفاه حال کارآموزان شهرستانی این آموزشگاه محل های اقامت و خوابگاه هایی را نیز در نظر گرفته است.

1.خدمات حضوری و آنلاین

ارائه ویدیوهای آموزشی سرفصل ها، ارائه فایل های PDF سرفصل ها و آزمون برای تعیین سطح دانشجو از مهم ترین خدمات غیرحضوری و حضوری توبیکس برای آموزش تعمیرات موبایل هستند. امکانات بین المللی ای که در کمتر آموزشگاه تعمیرات موبایلی در کشور وجود دارد، در این مجموعه برای یادگیری تعمیرات موبایل به هنرجویان استفاده می شود.

 بعد از پایان دوره حضوری آموزش تعمیرات موبایل در حساب کاربری هنرجو ویدئوهای آموزشی همان سرفصل ها به صورت رایگان قرار داده می شود؛ در حالی که ارزش ویدیوها بیش از 5 میلیون تومان است. کارآموز می تواند در هر زمان و به صورت مادام العمر از این ویدئوها استفاده کند و ایرادات کار خود را برطرف نماید. همچنین این ویدئوها به صورت رایگان آپدیت شده و در دسترس هنرجویان قرار می گیرد.

بارگزاری فایل pdf دوره ها در حساب کاربری کارآموز، بعد از اتمام دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس، از دیگر خدمات آنلاین این مجموعه است؛ در این صورت هنرجو با مطالعه آن ها می تواند درک کامل تری از مباحث پیدا کند. آپدیت این فایل های pdf به صورت مادام العمر و رایگان آپدیت شده و در دسترس کاربران قرار خواد گرفت.

برگزاری آزمون هایی برای تعیین سطح هنرجو و برای مشخص شدن میزان دانش و مهارت او از فناوری و موبایل هنگام ثبت نام کارآموز در کلاس تعمیرات موبایل متناسب با استعدادهای او، از خدمات بسیار کارآمد آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس به شمار می رود. همچنین سایر خدمات نوین در توبیکس شامل برگزاری آزمون چهار گزینه ای برای سنجش هنرجو و تعیین نمره او و ایجاد رقابت در حساب کارآموزان می شود. در نهایت نمرات کارآموزان به صورت آنلاین بعد از هر آزمون نشان داده شده و در این صورت هنرجویان به درک کامل تری از ضعف های خود دست پیدا می کنند و آن ها را به نقاط قوت تبدیل می کند.

خدمات آموزشگاه تعمیرات موبایل

2.خدمات گسترده آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس

در آموزش و کلاس تعمیرات موبایل به صورت حضوری، هنرجو مهارت خوبی در تعمیرات موبایل به دست می آورد؛ ولی امکان دارد طی زمان، مطالب یادگرفته شده از ذهن پاک شوند. برای حل این مشکل، آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس، آموزش آنلاین تمام دوره ها را در دسترس کاربران قرار داده است؛ البته به دلیل نبودن استاد و نظارت بر تمرینات به صورت عملی و رفع ایرادات به صورت درست، امکان رفع تمام اشکالات امکان پذیر نیست.

مجموعه توبیکس با ترکیب کلاس تعمیرات موبایل حضوری، ویدئوهای آموزش تعمیرات موبایل و ارائه فایل های PDF اموزشی در پنل هنرجو و همچنین برگزاری آزمون چهار گزینه ای توانسته سطح آموزش ‌های خود را فراتر از برخی آموزشگاه های دیگر ارائه دهد. آموزش و یادیگری تعمیرات موبایل چند جانبه و تضمینی همه سرفصل ها و مباحث و به روز رسانی مادام العمر دوره ها در صورت اضافه شدن سرفصل جدید از دیگر خدمات ارزنده آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس به شمار می روند.

استفاده از بهترین اساتید در بحث یادگیری تعمیرات موبایل و تدریس سرفصل های دوره ها با استفاده از امکانات و ابزارهای تخصصی اموزشی در این زمینه می تواند نتایج متفاوتی را برای کارآموز به همراه داشته باشد. مجموعه توبیکس جامع ترین دوره آموزش تعمیرات موبایل را با مجهزترین ابزارها و انتخاب اساتید با استفاده از آزمون های  مرحله ای فرا تخصصی، برگزار می کند.

پشتیبانی مادام العمر از دیگر خدمات گسترده این مجموعه است؛ به طوری که کارشناسان توبیکس از طریق تیکت می توانند در پنل کاربری کارآموز به سوالات او در تمام ساعات شبانه روز پاسخ دهند.

اهمیت شغل تعمیرات موبایل

اهمیت انتخاب شغل تعمیرات موبایل

یکی از ضروریات انتخاب شغل تعمیرات موبایل و شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل افزایش داوطلبان یادگیری تعمیرات انواع گوشی در ایران است. این شغل در بین ده شغل پردرآمد دنیا قرار دارد و می تواند یک منبع درآمدی ارزشمند محسوب شود. طبق آمار به دست آمده از فارغ التحصیلان آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس که در بازار کار مشغول هستند، درآمد این شغل بین 5 تا 70 میلیون تومان متغیر است که نشان می دهد جامعه نیاز فراوانی به تربیت متخصصان در حوزه تعمیرات موبایل دارد.

جمع بندی

آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس به عنوان یکی از برترین مراکز آموزش تعمیر موبایلر، با استفاده از مجرب ترین اساتید و لوازم و تجهیزات مجهز، اقدام به راه اندازی دوره ها و کلاس تعمیرات موبایل کرده است. این آموزشگاه معتبر در پایان دوره های آموزش تعمیرات موبایل به کارآموزان مدرک مورد تایید سازمان فنی حرفه ای اعطا می کند.

کد خبر 765550

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha